• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 19:33:59 följande:
    Jag har gecko med cam-sufflett -men inga bilder tyvärr. Inga problem alls faktiskt. Dock var jag tvungen att säga till storasyster på ståbrädan några gånger att hon måste hålla i sig i själva vagnen och inte i sufflettpinnarna (var rädd att de skulle gå av då). Sufflettpinnarna (eller eg. bågen) går ju högre än ryggstödet...
    Åhhhh....kan du inte försöka fixa bild,vill oxå se!!
  • Lille Mammsen
    FridaLee skrev 2008-06-22 19:29:26 följande:
    som jag fattar det så är det den "gammla" graco adaptern till bugaboo som passar autobaby(den som barnens hus rear) och att vissa har använt logico s på den och att det går men inte helt perfekt. Och den som nu kommit på familjetorget är den som passar på logico s gracos nyare babyskydd.
    Nämän...oxå hitta hit från UJ-tråden
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 19:46:30 följande:
    Åhhhh....kan du inte försöka fixa bild,vill oxå se!!
    Pust. Vi har haft husvisning och försäljning så jag vet inte var kameran är eller något annat heller för den delen Vagnarna har jag ju koll på förstås... *letar* och datorn men resten... Kan ni inte be THJ *hoppas* att fota lite i affären? Hon brukar vara så snäll med sånt *smörar*
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 19:51:38 följande:
    Pust. Vi har haft husvisning och försäljning så jag vet inte var kameran är eller något annat heller för den delen Vagnarna har jag ju koll på förstås... *letar* och datorn men resten... Kan ni inte be THJ *hoppas* att fota lite i affären? Hon brukar vara så snäll med sånt *smörar*
    Men har hon någon Gecko kvar?????????+
  • oOrosamarängerOo
    modestyclara skrev 2008-06-22 19:33:59 följande:
    Jag har gecko med cam-sufflett -men inga bilder tyvärr. Inga problem alls faktiskt. Dock var jag tvungen att säga till storasyster på ståbrädan några gånger att hon måste hålla i sig i själva vagnen och inte i sufflettpinnarna (var rädd att de skulle gå av då). Sufflettpinnarna (eller eg. bågen) går ju högre än ryggstödet...
    Har du camsufflan på geckons bågar? Prövade när jag hade geckon men såg helknas utFundersam
  • modestyclara
    SooJuicy skrev 2008-06-22 19:57:07 följande:
    Har du camsufflan på geckons bågar? Prövade när jag hade geckon men såg helknas ut
    Nu har jag lagt in några halvusla bilder på min sida...hoppas de funkar att se på. Gecko med rosa cam-topp och svart cam solsufflett. Jag tycker den blir lite stor längst bak som ni kan se -det är snyggare med vanlig camsufflett än solsuffletten.

Jag har cam-fästen och cam-sufflettpinnar.
  • modestyclara

Kanske nåt att lägga in i bildtråden förresten? Ifall fler frågar? Lägg gärna in dem någon med PLUS om ni tycker det är något att ha...

• oOrosamarängerOo
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:10:21 följande:
    Kanske nåt att lägga in i bildtråden förresten? Ifall fler frågar? Lägg gärna in dem någon med PLUS om ni tycker det är något att ha...
    Inlagt såg ju bättre ut med camfästena.
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:06:20 följande:
    Nu har jag lagt in några halvusla bilder på min sida...hoppas de funkar att se på. Gecko med rosa cam-topp och svart cam solsufflett. Jag tycker den blir lite stor längst bak som ni kan se -det är snyggare med vanlig camsufflett än solsuffletten.Jag har cam-fästen och cam-sufflettpinnar.
    Och jag som fått till svar här i tråden tidigare att CAM toppar EJ funkar till Gecko utan endast suffletten OM man byter ut fästen+bågar....*suck* *guttter*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14