• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 20:17:29 följande:
    Och jag som fått till svar här i tråden tidigare att CAM toppar EJ funkar till Gecko utan endast suffletten OM man byter ut fästen+bågar....*suck* *guttter*
    Menade de inte själva sittdelsbasen då? För den lär ju vara på tok för stor... Vad gäller topptyget så beror det säkert på hur estetiskt lagd man är... Jag är inte superkinkig och den sitter inte som ett korvskinn men jag tycker det är fint och ett otränat öga ser nog inget knas med vagnen
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 20:17:29 följande:
    Och jag som fått till svar här i tråden tidigare att CAM toppar EJ funkar till Gecko utan endast suffletten OM man byter ut fästen+bågar....*suck* *guttter*
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:21:39 följande:
    Menade de inte själva sittdelsbasen då? För den lär ju vara på tok för stor... Vad gäller topptyget så beror det säkert på hur estetiskt lagd man är... Jag är inte superkinkig och den sitter inte som ett korvskinn men jag tycker det är fint och ett otränat öga ser nog inget knas med vagnen
    Det har flera gånger genom trådarnas gång skrivits att toppklädseln kan has på geckon  MEN sitter inte perfekt. Däremot så har en kunnig person här skrivit att cam-fästen och cam-sufflettpinnar inte går att ha på geckon men där har ju du bevisat motsatsen!
  • Lille Mammsen

Ni CAM ägare!! Va ligger en ny topp klädsel på? Va ingår? Va ligger dom på ca Beggade?? (ej köpes annons)

• modestyclara

molly 81 skrev 2008-06-22 20:23:40 följande:

Dax att inhandla fästen och pinnar. Var?! Kidzshopen lämpligast kanske?!
    Hoppas det inte var mitt fel att du måste shoppa nu Eftersom jag haft sisådär tjugotalet barnvagnar så har många vänninor till mig skyllt på mig när de måste byta barnvagn eller shoppa accessoarer till vagnen Det är dock skänt att hänga i denna tråd för här ligger man i lä...
  • modestyclara

Jag skulle förresten också vilja veta vad fästen och pinnar kostar...frågar du THJ?

molly 81 skrev 2008-06-22 20:23:40 följande:

Dax att inhandla fästen och pinnar. Var?! Kidzshopen lämpligast kanske?!
  • Lilaa

Någon här som vet nått om modellen bee? det jag undrar över är om den passar till nyfödda och hur den är att köra på vintern och vilka återförsäljare det finns?

• oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 20:29:32 följande:
    Ni CAM ägare!! Va ligger en ny topp klädsel på? Va ingår? Va ligger dom på ca Beggade?? (ej köpes annons)
    1000:- kostar ny suflett, sittdelstopp och ligglock, beggade ligger på 600-700:- eller sålt mina för det.
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 20:29:32 följande:
    1000-lapp ny. det är sufflett,, topplock till liggdel och toppklädseln på sittdel. Kidzshoppen rear ut några öppnade men oanvända förpackningar för 799 såg jag på deras sida (eller ja innehållet inte förpackningen )

Begagnat vet jag inte mellan 5-700 kr kanske?
  • modestyclara
    Lilaa skrev 2008-06-22 20:31:35 följande:
    Någon här som vet nått om modellen bee? det jag undrar över är om den passar till nyfödda och hur den är att köra på vintern och vilka återförsäljare det finns?
    Den funkar till nyfödda om man köper en mjuklift till men jag skulle inte rek. den som endavagn till nyfödd utan mer som shoppingvagn/resevagn. Skulle tro att den funkar bättre än en standard-paraplyvagn på vintern men sämre än en vanlig vagn...

Återförsäljare: barnvagnsbutiken, Kidzshop, bonti mfl...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14