• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SStina
    SkrikandesFörvånadSkrikandesGud i himmelen vad jag har klämt mej idag när jag satte ner lilla Cornelia i vagnen och skulle knäppa ihop spännena...fingret kom emellan....sån himla tur att det var mitt finger...jisses vad ont det gjorde.....nu är det blått och dunkar fortfarande.....jag var in i affären precis när jag hade klämt mej.....gissa vart jag gick till i affären...Fundersamtill frysdisken...stoppade ner hela handen och kramade om ett torskpaket...guuuud så skönt för fingret....Flört
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Suri

Puffar lite för min fråga i inlägg 1703

Har läst på lite mer och anser att den verkligen bör passa. Men säljaren hävdade att den modellen inte gör det, han kollade tom med en kollega. De sa att jag skulle köpa maxicosi (dubbelt så dyr såklart).
    Kan det verkligen stämma?

• oOrosamarängerOo
    Suri skrev 2008-06-22 16:24:19 följande:
    Puffar lite för min fråga i inlägg 1703Har läst på lite mer och anser att den verkligen bör passa. Men säljaren hävdade att den modellen inte gör det, han kollade tom med en kollega. De sa att jag skulle köpa maxicosi (dubbelt så dyr såklart).Kan det verkligen stämma?
    Är det akta graco?
    bilstolsadapter som passar för Be Safe & Maxi-Cosi. Det har nu även kommit en adapter som passar till Akta Gracos Logico S http://www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=234
  • oOrosamarängerOo
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-22 16:05:07 följande:
    30 grader utan sköljmedelpå sittdelen sitter hålen för selen annorlunda
    Jag brukar slänga in ett par handukar oxå för att minska risken för slitage.
  • Fru Indosaurie
    Suri skrev 2008-06-22 16:24:19 följande:
    Puffar lite för min fråga i inlägg 1703Har läst på lite mer och anser att den verkligen bör passa. Men säljaren hävdade att den modellen inte gör det, han kollade tom med en kollega. De sa att jag skulle köpa maxicosi (dubbelt så dyr såklart).Kan det verkligen stämma?
    nu vet jag ingenting om adaptrarna.. men det finns ju en adapter till acta graco?
    www.landofnod.com/family.aspx&f=3884
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Suri
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-22 16:31:52 följande:
    nu vet jag ingenting om adaptrarna.. men det finns ju en adapter till acta graco?www.landofnod.com/family.aspx&f=3884
    Ja, jag tolkar det som att den borde passa. Fattar inte vad de snackade om. De säljer ju inte bugaboo så de var kanske lite "griniga" över det... Vad vet jag. Ville sälja sitt dyra babyskydd istället kanske?
  • Fru Indosaurie
    Suri skrev 2008-06-22 16:36:17 följande:
    Ja, jag tolkar det som att den borde passa. Fattar inte vad de snackade om. De säljer ju inte bugaboo så de var kanske lite "griniga" över det... Vad vet jag. Ville sälja sitt dyra babyskydd istället kanske?
    Ja alltså här finns ju en på tradera: www.tradera.com/Bugaboo_adapter_till_acta_graco-auktion-65862413
    och där står det ju bara "acta graco"
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Suri

Ja och nu har jag kollat på Aktas hemsida och de verkar ju bara ha ett babyskydd (?). Det heter Acta graco logico S, antar att det är samma för de ser likdana ut.
    Dumma säljare. Kampanjen går ut imorgon och nu känner jag mig jättestressad över det... Får skynda mig dit efter jobbet.
    Grrr. Försökte ringa och be dem lägga undan ett, men de svarar inte i telefonen på helgerna.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14