• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • imsa

fru indo och

SooJuicy skrev 2008-06-22 16:31:49 följande:
    Jag brukar slänga in ett par handukar oxå för att minska risken för slitage.
    tack! nu ska här tvättas så den röda toppen är fit for fight till helgens festligheter!

hur menar ni med annorlunda fästen? om jag hade haft ett amerikanskt hade jag märkt det då?
    ♥ nu är hon här ♥
  • Stormis

ModestyClara och mamma2003:
    Tusen tack för utförliga svar och att ni tog er tid. Me like när man anstänger sig . Nu är några pusselbitar till på plats.

• Fru Indosaurie
    imsa skrev 2008-06-22 20:37:06 följande:
    fru indo och tack! nu ska här tvättas så den röda toppen är fit for fight till helgens festligheter!hur menar ni med annorlunda fästen? om jag hade haft ett amerikanskt hade jag märkt det då?
    japp. På sittdelen så är hålen på andra ställen eftersom att selet inte sitter likadant.

usch vad dålig jag är på att förklara..
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • thj
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:30:55 följande:
    Jag skulle förresten också vilja veta vad fästen och pinnar kostar...frågar du THJ?molly 81 skrev 2008-06-22 20:23:40 följande:
    Hi,Hi de kostar 45:- st
    Kram
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-22 20:38:40 följande:
    Hi,Hi de kostar 45:- stKram
    Dvs 45:-/st både för fästen & bågarna!
  • modestyclara
    thj skrev 2008-06-22 20:38:40 följande:
    Hi,Hi de kostar 45:- stKram
    Pinnarna: 45 kr/st?
    Fästen: 45 kr/st?

Det är ju som hittat Vad blir det för frakt då måntro?
  • modestyclara

Ska gravtesta nästa måndag och om det blir pos. så ska jag shoppa lite nya toppar och fästen och sånt för att fira tror jag... har dock inte bestämt om jag ska använda gecko eller cam som bebisvagn.. gillar eg. gecko mest men vi ska flytta till lgh och då vill man kanske ta av liggdelen och bära in och då är ju cam bättre... ja, ja har ju typ minst tio månader att fundera över detta *hoppas*

• Stormis
    modestyclara skrev 2008-06-22 20:53:38 följande:
    Ska gravtesta nästa måndag och om det blir pos. så ska jag shoppa lite nya toppar och fästen och sånt för att fira tror jag... har dock inte bestämt om jag ska använda gecko eller cam som bebisvagn.. gillar eg. gecko mest men vi ska flytta till lgh och då vill man kanske ta av liggdelen och bära in och då är ju cam bättre... ja, ja har ju typ minst tio månader att fundera över detta *hoppas*
    Håller tummarna!
  • Stormis

thj eller annan som vet:
    - När kommer den cerisa suffletten till Bee till Sverige (att köpa löst)? Kommer matchande åkpåse samtidigt?
    - Ser knöligt ut med Cams åkpåse i Been - å andra sidan blir inte Bee-påsen rätt/för smal??

• modestyclara
    Stormis skrev 2008-06-22 20:56:07 följande:
    Håller tummarna!
    Tack Fick just panik när jag kom på att jag bara har röd liggdel till geckon -tänk om jag ivll använda geckon -då vill jag ju ha den helsvart Vojjne, vojjne.

THJ: finns svart liggdelar till gecko att få tag i?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14