• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

Mary Cherry skrev 2008-08-11 23:37:01 följande:
    Petunia Pickle Bottom har jag kollat på, men de är ju så satans dyra. Jag har bytt till mig en grå bas så jag måste ju byta väska nu.
    aa dom e skit fina sugen på den i svart med rött inne i men då hete de att den inte matchade vagnen men nu har jag grå bas och röd topp såå den skulle sitta sååååå fint på min vagn finns så många fina väskor
  • Noiis
    jag vet inte hur man lägger in bilder.. nån som kan förklara trode att de bara va att lägga in länkar från sitt galleri ju!! Vill lägga in bilder i bild tråden
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-12 00:23:15 följande:
    Mmmmmm..har 4st OTH åkpåsar men ingen Bugaboo åkpåse Men har ej testat min Simpleworlds åkpåsen i buggan...kanske funkar men vill nog ha en Bugaboo åkpåse oxå
    OOOOJ du din bebis kommer få de varmt i buggan med alla dom åkpåsarna dela med dig

Själv kör jag på buggans egna men sugen på att köpa en i brunt som kommer matcha min blivande bruna bas
  • Noiis
    Billabong skrev 2008-08-12 00:28:16 följande:
    Öppna bilden "på riktigt" inte bara miniatyrläget på hela galleriet. Sedan kopierar du in länken till just den specifika bilden.
    men jag gjorde ju de endå blev de fel
  • Noiis

Japp japp jo jag klickade upp och jag har plus.. skummt men jag provar igen kan de vara så att jag la in för många länkar?

• Noiis

vill inte pröva mer hela bild tråden kommer vara full med mina länkar eller vadå ska jag klicka på kopiera bilden? Inte kopiera länken som kommer upp när man klickar upp bilden??

• Noiis

haha va söta ni e jag ska träna här ingen som har lurat mig bara jag med noll koll

• Noiis
    men jag kunde inte kopiera alla bilder humm... ville lägga in en med hobon oxå.. men men man kan ju inte få allt ju
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14