• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

sara w skrev 2008-08-04 23:28:50 följande:
    prövar en sista gång med min fråga och hoppas att någon har tid och ork att svaraär det någon av er som har några erfarenheter och åsikter om att hänga skötväskan på ramen som på bilde ovan?
    Prova och se vad du själv tycker Har inte sett de eller haft de själv, kan ju bero på att jag inte har en skip hop Men om du tycker att de funkar så why not
  • Noiis
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-04 23:35:05 följande:
    thjdu som har koll, vem är det som har silver camen här?och varför kommer den inte till europa?
    Silver cam?????
  • Noiis
    SooJuicy skrev 2008-08-04 23:42:44 följande:
    Är gotteråttan som har en silverbugga sedan är det en till men minns inte vem.
    KÄR
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-05 01:00:41 följande:
    HooHoo...är det bara jag som e "uggla" & pimplar kaffe....man e ju skadad! Jag måste dricka kaffe eller te för att bli lite ZZömnig!
    Näää jag e kvar
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-05 01:20:58 följande:
    Bra där....alla andra ligger väl o ZZZover o fiiiiiser under täcket
    hehe aa samma som du eftersom att du är offline
  • Noiis

Ååh jag såg en med röd top på sin bugga hade helt glömt hur fin den röda färgen är i verkligheten!!! Så sugen

OT Såg att ni pratade om overaller tidigare i dag Är på jakt efter en till Noa Nån med sjyssta tips och kanske nån länk? Var inne på Tiny and More här om dagen, men dom hade bara fått in jackor och byxor från Molo!

FinalFantasy skrev 2008-08-05 20:13:51 följande:
    Tittar in på kvällen efter lång dag på jobbet och är så glad. Två nya skötväskor på väg Fick mail om att de skickats! Alltid trevligt. Sen gjorde jag ett fynd på ännu en i natt tack vare Lokatt Den är betald så åker väl snart den med. Sen tänkte jag beställa en klädsel till till buggan och snart kommer en Bee hem till oss Hihi.. snacka små lyckliga stunder man har i livet Smycka buggor!!
    Låter som en riktigt bra dag
  • Noiis
    imsa skrev 2008-08-05 22:37:17 följande:
    är 800 kr för mkt att betala för en ny brun toppklädsel?
    Håller med kajsan, är den helt ny och det är den färgen du verkligen vill ha så hade jag inte tvekat!
  • Noiis
    Emmies mamma skrev 2008-08-05 22:58:19 följande:
    Är det någon som vet vad det kostar att köpa en ny ram till cameleon? Tycker det skulle vara praktiskt att ha sittdelen på en ram och liggdelen på en annan så det bara är att flytta över sufletten när man vill byta läge.
    Har för mig att det är 1.100 för ramen
  • Noiis
    SooJuicy skrev 2008-08-06 12:44:54 följande:
    O jag bara läääängtar tills jag ska sätta på denimbasen tycker den är så fin så Gillar nog alla buggafärger utom den klarblåa, den ger mig en allergisk reaktion
    *gråter* Älskar min klarblåa (topp)!  Får du utslag nu

I dag var jag uppe på sprall på NK som fått in en massa bugaboo varor i dag. Så nu har dom typ allt hemma. Passade på att köpa en adapter till bilbarnstolen som jag ska inviga i morgon
    Passade på att fråga efter min inlämnade OiOi som jag lämnade in för 2 veckor sedan. Fick till svar; Den skickades från Nya zeeland (?! Kommer inte OiOi från australien?) I förrgår och från england och hit tar det minst en vecka så räkna med 2-3 veckor till. Gissa om jag blev glad... ska maila och klaga till dom i kväll.

I ren surhet så tog jag mit till Bonti för att köpa en ny skötväska men hittade ingen. (skickade tillbaka sweetheart väskan i dag den var förliten :( )Kollade in Bugaboo grejerna och ser att dom säljer ut locken till skötväskorna för 100 kr (har ingen själv men tipsar)
    Samt alla fleece toppar för 750 kr. Så jag tog en i rött! och kände mig rätt nöjd med dagen endå.
  • Noiis
    ja jag spg en med rött i går hade helt glömt hur snygg den färgen är. Älskade min röda gecko som är såld men nu känner jag mig nöjd
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14