Shoegirl skrev 2008-08-08 20:38:45 följande:
Då funkar det vilket som Jag gillar ju min röda fleece - särskilt ihop med röda åkpåsen. Men orange är väldigt snygg ihop med den grå basen. (Jag har sand och den kombon med orange skär sig lite för mig) grå-orange hade dock "alla" för ett år sedan, så den kanske känns uttjatad? Men nu är den ovanligar. "Alla" har ju canvasen nu Riktigt snyggt är ju orange (gamla) med brun bas *dregglar*
Aa tycker att den oranga e så snygg när man ser den live, men de e ju den röda oxå *ångest* men efter att ha funderat så blir de nog den röda iallafall, valde den just för att den skulle passa med åkpåsen, var ju sugen på den gröna med

FinalFantasy skrev 2008-08-08 20:39:44 följande:
Den med typ beige botten och svart mönster på totally lovely! Velade mellan den och en svartvit men den vann!
Vet inte vilken de va :-/ *funderar* men man kan kanske få se bild sen

Lille Mammsen skrev 2008-08-08 20:48:40 följande:
Har ej läst...menar du lock till bugaboo skötväskan??? Färger? Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
Japp locken till bugaboos skötväskor för 100 kr och top klädsel i fleece för 750 kr

som hittat! Vet dock inte vilka färger dom hade kvar på locken, tror inte dom stod framme.
FinalFantasy skrev 2008-08-08 21:06:24 följande:
Du skulle komma till mig idag *läste i min inkorg* så bra minne har vi!
Haha ja jag vet! vadå dåliga

jag kom på de nu när jag badade noa men va tusan haha. Och nästa vecka kommer dom och byter mitt golv så jag kan kanske komma förbi dig efter det när det passar
Vet du föresten hur länge dom skulle han denna rea på klädslarna? eller varför dom har den? jag brydde mig inte om att fråga blev bara glatt överaskad