• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

Wilma77 skrev 2008-08-04 22:17:23 följande:
    Hej sorry snor tråden lite...såhär får man säkert inte göra men jag frågar ändå...Är det nån som vill köpa min jättebra bugaboo denim cameleon? Jag måste tyvärr sälja den omgående pga att jag ska flytta utomlands. Jag har grön åkpåse och en extra klädsel till sittdelen i gröngult 70talsmönster. Köpt 07 och är superbra o i nyskick. Skicka ett meddelande till mig om nån är intresserad.
    Aj aj *hytter med fingret* anmäl dig själv så inte tråden stängs ner
  • Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-04 22:46:14 följande:
    men åååååååååååååhh har ni redan gjort en ny bildtråååd :( den ville ju jag göra juh!!!!!!
    Ska ni inte slåss om saken???
  • Noiis
    FinalFantasy skrev 2008-08-04 22:50:59 följande:
    Oh beställt en skötväska (mumlar fula ord om Lokatt som "råkade" visa sidan) men den är sååå fin *helt kär* Den kommer klä min bugga så fint sen!
    Vilken???? Vill se ju
  • Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-04 22:52:54 följande:
    ååh va gör du här dåååååååå nä usch förlåt jag va bara TVUNGEN kunde inte låta bli förlåt tjejer kommer ihåg när denna skapades ;)
    Hi hi hi precis vad jag oxå syfftade på hahahahahaahahaha
  • Noiis
    Lokatt skrev 2008-08-04 22:57:59 följande:
    *deppar och hänger läpp* VILL OXÅ SE
  • Noiis
    thj skrev 2008-08-04 23:00:42 följande:
    Oh här har ni roligt ikvällKram
    Välkommen tillbaka Thj Du har varit saknad av många!
  • Noiis

OT jag vet men jag lämnade in min OiOi till sprall den 24 då den gick sönder. Rinde dom förra veckan och fråga när jag skulle få en ny jo men de e beställt så den kommer snart men har inte hört ett ljud. Börjar bli less har ju tagit sin tid.... Kan man ringa och kräva annan vara eller pengarna tillbaka?? vad tycker ni?

• Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:14:09 följande:
    nja nää ok säg inget då..... men du vet alla nova star jeansen som de säger e slut på kidz... det är JAG... JAG som har köpt allihopa till 50% så nu har jag 3452 par NS jeans mohanahahahahahah nää THJ jag va tvungen att skoja lite när alla gnäller idag om dessa förbaskade jeans kraaaaaaaaaaaaaam
    alla Gnäller??? *kliar mig i huvuder och funderar* Nääää har jag väl visst inte gjort
  • Noiis
    Noas mamma skrev 2008-08-04 23:12:40 följande:
    OT jag vet men jag lämnade in min OiOi till sprall den 24 då den gick sönder. Rinde dom förra veckan och fråga när jag skulle få en ny jo men de e beställt så den kommer snart men har inte hört ett ljud. Börjar bli less har ju tagit sin tid.... Kan man ringa och kräva annan vara eller pengarna tillbaka?? vad tycker ni?
    nån som vill säga vad ni skulle ha gjort Själv så hatar jag att de går så trögt hade velat ha en ny direkt i handen
  • Noiis
    thj skrev 2008-08-04 23:26:50 följande:
    Har du inga men då skickar jag ett lass till dig medKramizzz
    Har inte heller några och skuttar genast in på kidz och glor
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14