• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

de va ganska många som jag inte kunde kopiera skumt...

• Noiis
    SchumiFerrari skrev 2008-08-14 11:56:41 följande:
    suck..Vill ha åkpåse och bugaboos skötväska men det är ju nästa 2000:- 
    vill du absolut ha nytt? annars finns de väl en del beg på typ blocket och tradera?
  • Noiis
    hallonsoda0 skrev 2008-08-14 19:08:48 följande:
    Men måste man ta i för att få loss den? Jag är rädd att jag föstör dragkedjan för jag har provat att dra ganska hårt
    Jag får dra ganska hårt i band. Dragkjedjan kan fastna eller ha blivit på satt liiite snett. Det är ju som med jackor, i bland går det lätt att dra loss den men i bland surar dragkjedjan ta i du, tror inte att du har sönder den för de.
  • Noiis

La in bilder på min bugga med bilstol i, hoppas ingen misstycker då det plötsligt bara vart en halv bugga !

Nu är sitt delen på igen.. Sist fick Noa spel när han hade den och skulle promt tå upp hela tiden, Livsfarligt. satte upp fötterna på sittdelen och sköt ifrån. Kunde ju inte ha selen på han hela tiden så liggdelen åkte på igen. men nu är sittdelen tillbaka på så han slipper ligga och göra situps, får se hur länge de håller denna gång. Men hur gör ni andra med att ha topp tyget på sittdelen? Nåt ni alltid har? eller har ni bara basen?

Kajsan skrev 2008-08-14 23:55:39 följande:
    ok *Är tyst*
    du som hatade Bee för nån dag sedan vad har hänt?? bara för att hissen är trång så betyder ju inte de att du kommer älska been denna gång
  • Noiis

Jag tycker att helrött är jätte fint! eller rött och brun lite höstigt

• Noiis
    FridaLee skrev 2008-08-15 20:33:11 följande:
    ni som har det äldre cameleon chassit de som inte har snapp fästen för att justera höjden, är det lätt att justera!?
    Jag har inga som helst problem med att höja och sänka mitt chassi super lätt!
  • Noiis

God kväll tjejer. Sitter och spanar runt på åkpåsar Har en bugaboo åkpåse men funderar på en till i annan färg. Nån som har en Lodger Bunker? Vad tycker ni om den? Tycker den ser så mysig ut!

• Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-15 23:29:07 följande:
    *Spelar poker och ska få i hop till en bee, stör ej*
    hehe hur går det??

Har faktiskt också funderat på en bee... tyckte till en början att dom var fasligt fula, men nu är jag ganska härdad och tycker om dem mer och mer Är det verkligen en skit vagn? går det inte att ha den som enda vagn?
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-16 01:49:52 följande:
    Och jo, det är en skitvagn men jag vill ha en ändå fråga Mallan!
    hahaha om de inte hade varit för er så hade jag säkert haft en skit vagn redan vad är det som gör den till en skit vagn? kan du lista lite saker så iallafall jag kan få ut vagnen ur hjärnan haha
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14