• Noiis

Nån som vet vad madrass och liggdelsplatta kostar? kollade i bloggen och på kidzshop men hittade de inte Vet att frågan varit uppe förr så sorry för upprepningen

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 14:59:36 följande:
    Dom har flera top klädslar kvar!! Någon typ av lift/åkpåse till Bee,massa uv-skydd,bilstols ad.,en gul Bee mm mm mm
    Hade dom rea på vagnarna med??  eller menar du gul bee sufflett??
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 15:53:27 följande:
    Säkert Visnings ex-Rabatt på BEE´n i butiken!!
    vad kostade den då???
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-24 16:11:54 följande:
    Ingen aning...värt att kanske ringa imorron...dvs om du e intr.??
    Jo jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska satsa på en bee eller ej. Men de e klart de e alltid värt att kolla vad dom vill ha
  • Noiis
    sara w skrev 2008-08-24 16:36:53 följande:
    ååh tack för svaret, då blir det en tripp dit imorgon med lillen
    har du lust att kolla vad dom tog för been
  • Noiis
    Noas mamma skrev 2008-08-24 15:41:22 följande:
    Nån som vet vad madrass och liggdelsplatta kostar? kollade i bloggen och på kidzshop men hittade de inte Vet att frågan varit uppe förr så sorry för upprepningen
    puffar
  • Noiis
    sara w skrev 2008-08-24 19:31:43 följande:
    är det en spciell, typ ett visnings ex? eller ska jag kolla va dom allmänt tar för en bee?
    mammsens hade sett en gul bee troligen ett visnings ex. Vill bara veta om de va rea på dom med. JÄTTE GULLIGT om du orkar kolla
  • Noiis
    FridaLee skrev 2008-08-24 21:53:34 följande:
    På knodd barnbutik (ligger i sollentuna) så står det att en bee kostar 3800:- och så får man ett tillbehör: parasoll,uv,skydd eller breezy suflett på köpet. här är en länk www.knodd.se/
    Wow tack för tipset! Sollentuna ligger ju inte allt för långt borta
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14