• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

Kajsan skrev 2008-08-24 22:12:50 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-24 17:13:49 följande: 4000. Skulle jag aldrig betala för en som har klämts och folk som har försökt fälla ihop 1000 ggr etc.
    Nä jag håller med dig! då är det bättre att köpa en beg på blocket!
  • Noiis
    Preggie skrev 2008-08-24 22:28:01 följande:
    Är som sagt inte helt säker på att det var 4000, men jag har för mig att det stod så. Tänkte för mig själv att det inte var så mycket billigare än att köpa en helt ny och "oklämd". Men eftersom jag inte är intresserad av att skaffa en själv så la jag det inte 100% på minnet... Men den i Sollentuna verkar ju bra mycket bättre i så fall!
    aa precis. Men kan tänka mig att den inte är mycket billigare än 4000, är nog bara önske tänkande att den ska va billigare.

Ja knodd verkar riktigt lovande konstigt att dom har den så billigt :-S kan de va fel tryck kanske? men dom måste väl hålla de priset som framgår  och kan väl inte bara ångra sig sen när man står i butiken??
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-24 22:32:20 följande:
    Fast jag är övertygad om att de skrivit fel i sollentuna.Men det är ju bara att åka dit , hala upp plånboken och spela dum.Det står ju 3800.
    hi hi samma tanke för om de står så så måste dom väl hålla de? misstänker att man kan anmäla dom till nån annars??
  • Noiis
    Preggie skrev 2008-08-24 22:37:43 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-24 22:33:22 följande: Printa ut sidan och ta med den till affären och säg "En sån här vill jag ha!". Man kan ju testa i alla fall. Tänkte också att det kan vara ett tryckfel, visst kostar den 4800 i vanliga fall?
    haha aa why not. När jag stod inne på Bonti förra månaden och hittade topp klädsel för 700 så ville hon endå ha 1000 Nää de står 700 där borta jaha jasså okej då. Hon dubbel kollade inte ens. Så de funkar kanske att komma med en utskrift 4800 vill jag ha näää det står här månadens erbjudande 3800 inkl tillbehör de kan ju funka

Och e de en lagervara så ska jag ju ha en åkpåse med
  • Noiis
    MGn skrev 2008-08-24 22:44:40 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-24 22:35:39 följande: ett det augustierbjudande så ha de ju varat rätt länge o hade de varit fel pris så bör de ha hunnit ändra det på hemsidan...jag gissar att det är rätt (hoppas!!!)
    jo jag tycker de med måste va flera som har reagerat på de.. eller??
  • Noiis
    MGn skrev 2008-08-24 22:59:35 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-24 22:51:47 följande: Jag hade köpt en vagn direkt, men tyvärr skickar de inte vagnarna o jag bor i ystad...men gud vad jag hade köpt den annars till de priset, har kikat på den sedan den kom ut, så snygg!
    men vad kostar de att skicka då? man kan ju hjälpas åt om du vill ha den skickad
    Emmsan skrev 2008-08-24 23:02:25 följande:
    hohooooooooo jag har saknat er tjejer hur mås det??? letar febrilt efter en offwhite åkpåse VARFÖR säöljs de inte begagnade?? har inte folk fattat att de är opraktiska eller??????????????
    Helllooo började ju undra om du gift om dig och rymt till holland Jag undrar samma sak vill HA en offwhite påse!
  • Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-24 23:12:31 följande:
    heeeej babe ;) ja  gift mej har jag ju men det var ett tag sedan men icke rymt till holland ja fy va jag vill ha en viiiiit åkpåse
    vi har saknat dig iallafall jo men jag vet ju att du e gift men du hade kanske träffat en ny bugga designer och rymt med han till amsterdam hahaha ja hur löser vi vårt problem?? nu blev de ju ännu mer jobbigt nät vi måste hitta 2 åkpåsar i offwhite
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-24 23:12:59 följande:
    Nä, min ligger ordentligt nerpackad och väntar på vintern.den är ju sjukt snygg till denim toppen Och den bruna, och den rosa ...och den offwhita.Den är verkligen snyggast!
    Ja men vad bra jag har ju redan lovat att komma hem till dig och råna dig på lite katvig bäddset då kan jag ju passa på att ta med mig åkpåsen oxå då va de löst för min del
  • Noiis

Jo vad tycker ni? Röd fleece, klarblå canvas, offwhite canvas och brun canvas topp. Vilken färg på basen??

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14