-
Kör du på enbart bee??Stargirl skrev 2008-08-26 14:10:06 följande:FördelarVändbar sittdelRejäl suflettBra varukorg som går att lasta med mycket sakerBra handtag som går att höja o sänkaFjädring på alla hjulen, sånt de flesta andra liknande vagnar saknar.Fullt ligglägeSmidig och lätt att fälla iho och välla upp.Nackdelarsmal sitsJag skulle vilja ha en lös dyna att kunna tvätta men har köpt en från Ditten Datten som jag har i min Bee ist.Vi älskar våran Bee. -
Jag har funderat så länge på en bee, sen var det en period här inne som alla verkade hata beenStargirl skrev 2008-08-26 14:18:13 följande:Nehe....vill inte skiljas från vår Cameleon.Men det går i perioder. Ibland kör jag BARA Bee och sedan ett par dagar med Cameleon. Just nu ligger Bee i bilen så fram o tillbax till dagis kör vi just nu Cameleon. Men i stan och i affärer nästan alltid bara Bee.
och de smittade av sig. Men nu har jag varit och känt och klämt på en typ 100000000 gånger och jag har bestämt mig, det blir en bee nästa månad! men kommer behålla min cam.
Men om jag förstått de hela rätt så kan man inte köra den i snö?! ska man vänta med att köpa en bee till nästa vår istället? förvisso så dröjer nog snön ett tag till, känns bara snopet om man inte kan köra vagnen man köpt. -
Bor ju oxå i stockholm så.. jag tycker inte att det vore något problem. La precis på med min kära mor som förövrigt är så trött mina barnvagnar att hon snart säljer mig på blocketStargirl skrev 2008-08-26 14:25:19 följande:Ja alltså vi bor i sthlm. Jag köpte min Bee i December. Körde den massor under vintern. Men det snöade ju knappt så det var under ett par dagar som det var faktisk snö. Bee är ingen terräng vagn men de dagarna körde jag Cameleon som det faktiskt hade snöat mycket och inget var plogat. Men plogad snö eller nertrampad snö utan en massa gropar gick finemang.
Men hon tyckte iallafall att jag skulle satsa på en nu då jag endå lär åka över till min andra familj i England under hösten/vintern. Plus att hon hatar min cam *snyfftar* Men som alla vet så har mamma alltid rätt
så de blir nog en bee nästa månad och så hoppas jag på ingen snö i vinter
-
jag undrar oxåluttelin skrev 2008-08-26 18:21:03 följande:Är bytesmailinglistan aktiv fortf.?Har ju en del som jag skulle vilja byta...
satt faktiskt precis och skulle fråga
-
vad kostar en komplett liggdel med madrass, platta pinnar och tyg?thj skrev 2008-08-26 19:16:02 följande:madrassen är värd massa pengar .Kram -
petunia pickle bottom, dadadoo,oilily.... men jag e ett OiOi fanmolly 81 skrev 2008-08-26 20:43:47 följande:Hallo..Hjälp mig med skötväsketips. Är fortfarande på jakt. Vill inte att min svarta fina marimekko ska vara det längre, den vill hänga på en axel istället. Inget av juju be.. Och inte oioi;)ÖS på!
-
den har varit uppe förr om jag inte minns fel så var det fler än jag som ansåg att man kunde sy en sån själv och att man beövde långa armar för att nå de i bottenmolly 81 skrev 2008-08-26 20:59:10 följande:www.barnlycka.se/product.asp&sub...Vadtycks om denna?
men de e ju en smak sak. Personligen hade jag valt en annan
-
haha har för mig att den kostade 799 eller 899 skrev om de för länge sedanLille Mammsen skrev 2008-08-27 19:45:18 följande:kostar?? Inte som Silve cross dockvagnen för ca 5000-6000:- Vill HAAAAAAA...men får ingen för gubben....han e en fis-korv *mutter*
men de va under 1000 iallafall
men den är långt ifrån lika fin som en silver cross
-
Nån med tips på bra hemsidor att beställa skötväskor från??

-
http://www.blocket.se/vi/17763945.htm?ca=11_s Tyckte iallafall jag var en billig bugga
inkl frakt! Men måste bara fråga hur kommer det sig att så många har satt varukorgen fel? kollar på flera annonser och tycker att varukorgen ser konstig ut..
-
Bästa stället att köpa en bee på?? Priserna skilljer sig ju inte speciellt mycket om man köper från nåt annat land.
Är det kidzshop som har bäst erbjudande? då man får 500 i presentkort. eller finns de nåt annat ställe? Butiken där i Sollentuna (minns inte va den hette an bara tänka på sprall just nu) är det helt klart bojkott på annars var deras felaktiga kampanj sjysst
och så OT jag e så jäkla sur! jag hade en OiOi hobo som jag köpte för att jag tyckte att den var galet snygg på buggan. mindre än en månad senare var axelbandet av! fick vänta i 3-4 veckor på en ny väska. fick en ny men valde att byta till en messenger! Nu är den oxå trasig! Magneten har gått av och lossnar
fan de e ju en väska som man har barn nära! Livsfarligt ju om den hade lossnat och noa hade satt den i halsen. känns som att OiOis väskor bara ska hålla i max en månad *gråter* eller är det nån bugaboo förbannelse över andra skötväskor än deras egna?
och inte fasiken har jag lust att vänta i 3-4 veckor igen för att dom e sega! -
Kajsan skrev 2008-08-29 00:36:54 följande:Noas mamma skrev 2008-08-29 00:32:28 följande: Jag letar också bästa erbjudandet! Kopbarnvagn.se får man ett presentkort på 500 om man köper bee, det får man på Kidzshop också, men där måste man köpa typ åkpåse också.Vi får leta vidare!
måste man köpa en åkpåse för att få presentkortet?? humm ja vi får jaga vidare
-
Haha aa jag antar det, fick svar från dom att det var flera som hade hört av sig med samma problem. så förmodligen ett fabrikations fel efter som att piggen gått av.Stargirl skrev 2008-08-29 08:07:38 följande:*asg* det måste vara vagnens förbannelse Mina OIOI väskor har aldrig gått sönder. Du har säkert bara haft otur. Det är Knodd du tänker på i Sollentuna
Just de ja knodd var det ja
Kajsan, jasså har inte varit inne och läst utan antog bara att man skulle få ett present kort
tycker som du att när det varit så många som haft problem med bromsen så är det lika bra att köpa en ny. Men vad kul att du knep den rosa
hoppas du blir nöjdare denna gång
-
luttelin skrev 2008-08-30 16:35:44 följande:Vill oxå se!
trodde jag hade bild på de i BT men ack så fel jag hade. Jag kan fixa bild på måndag om ni fortfarande vill se då
Nån som ville se bild på oioi messenger? Det har jag iallafall bilder på i BT och i mitt galleri
-
jag hade ¨åkpåsen i min liggdel i våras. tyckte det funkade toppen, vek ner det som stack upp från åkpåsen under så de nästan blev som en kudde... låter kanske snurrigt men jag tyckte att det funkade kanonersNikas skrev 2008-08-30 23:05:24 följande:The Johanssons skrev 2008-08-30 22:57:05 följande: Det där med åkpåsen undrade jag också om, ska köpa en orange (beggad men knappt använd) imorgon till min bugga, och har frågat i en barnaffär om denna funkar i liggdelen med. Hon svarade att delen där huvudet ligger mot kommer att ligger en bit upp vid sufletten, annars ska det funka.Hoppas på det nu då :) -
I dag har jag varit och provkört bee
men inte var det nån i butikerna som kom och hjälpte eller förklarade vagnen.. dom är väl kanske inte sugna på att sälja sina produkter
kändes lite så. Noa älskade den, sken upp som en sol. Jag tyckte den var jätte härlig att köra. dock så blir jag alltid lika förvånad över hur liten den är IRL.
Men jag har fått för mig att bak hjulen var svängbara dom med eller är det bara jag som snurrat till det? är den lätt att fälla ihop?
Kajsan,
tusan vilket bra erbjudande du fått
får maila dom och kolla om dom kan tänka sig att vara lika snälla mot mig med
brukar man få bra priser av dom? -
Jag kör på bugaboos egna! det är kanon eftersom att den är sydd till vagnen så sitter den där den sitter! helt kanon och rekomenderas varmtGreentea skrev 2008-09-01 22:26:12 följande:vad har ni för åkpåse i bugaboo cam?? ska få en november bebis och har förstått att man bäddar bäst med åkpåse då :) är bugaboos egna bra, eller ska man satsa på en lodger bunker kanske?