• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

nej men asså va din cam sååååå billig?? eller ja de e ju klart du kan sälja den för 14 prutat och klart men skriv för guds skull att den kostade 50 (?) ny

• Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-09 00:15:46 följande:
    hahah japp det ska jag :) nu ska jag maila på geckon ;)
    Been there done that frågade va de va för modell hahaha för att sedan fråga om de e en Limited ed i rent silver nåt speciellt måste de ju vara

Och ja när jag tänker efter jo men jag är smart
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-09 01:20:45 följande:
    Avis va
    Aaaa inte så lite avis heller Men jag är bra nyfiken på hur man lyckas spendera 14.000 på en gecko Eller 15 som du hihi

Nån som fått svar från henne???

Gällande byta till sittdel så gjorde jag det när noa var 3 månader. Men jag har bytt tillbaka till liggdelen nu. Noa älskar att stå och när han blev arg eller vart över trött så satte han upp fötterna på liggdels plattan och sköt ifrån..... Vilket resulterade i att han hade huvudet i suffletten. Och att ha selen på hela tiden tyckte jag blev små jobbigt så han får vänta lite till med sittdelen
  • Noiis
    Shoegirl skrev 2008-08-09 20:30:33 följande:
    Måste ha!USB*asg*
    Hahaha aa lätt! Har missat att vagnen har ett USB intag *asg*
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-09 20:15:14 följande:
    tack, jag gillar båda men tror den svarta matchar vagnen till vinter mer än den blå....haha va löjlig man är!!!!!
    Man får vara löjlig
    Emmsan skrev 2008-08-09 18:13:31 följande:
    vill ha brun bas nuuuuuuu :-d
    JAG MEEEEE ska vi dela Vi kan ha delad vårdnad, vad sägs om varannan vecka????
  • Noiis
    FinalFantasy skrev 2008-08-09 20:44:41 följande:
    Noa du kan dela med mig Vi bor ju nära varandr ahaha
    ååå vad du är underbar Vill du ha jämna eller ojämna veckor???
  • Noiis

Åh i dag åkte min röda fleece top på ÅÅÅÅh jag är kär super nöjd och jätte fint Funderar redan på vilken topp jag vill ha sen
    Provade mina parasoll som jag har och ställer mig tveksam till om jag tycker att nån av dom passar till vagnen vad tycker ni?? Har inte en susning om hur man lägger in bilder i en tråd så ni får kika i mitt galleri

• Noiis
    Shoegirl skrev 2008-08-11 21:38:30 följande:
    Hur menar du? Förrutom att den ser ut som en överväxt tygväska ala syslöjden?Bra? Tja om man har långa armar och orkar gräva i botten på den.Nej, jag gillar den inte. Märkte ni det?
    hehe nää inte alls
  • Noiis
    MejaKiZnic skrev 2008-08-11 21:30:01 följande:
    www.freshmilk.se/images/Elodie/DSCF1213b.jpgngn som har det så här?Är skötväskan bra och sitter den snyggt på bugga?
    Länken du har klistrat in är ju väskan på en Bugga Om du gillar den så varför inte, men jag måste hålla med shoegirl och säga att man behöver nog långa armar jag hade satsat på en annan väska
  • Noiis

Jag gillar OiOi hobo rymmer en hel del och man kan ju reglera axelbandet så... så lågt behöver dne inte hänga. Har en OiOi messenger nu men den kan man inte reglera banden på så den blir ju ganska låg men super bra *me love* bilder på båda finns i mitt galleri

Mary Cherry skrev 2008-08-11 23:07:27 följande:
    Jag är inte helt övertygad om färgerna på JuJuBes väskor, de är liksom lite för mycket. Det fanns en fin idag när jag kollade, den fanns bara som BeAll, fast innan jag behöver en mindre väska har jag nog tröttnat och vill byta igen. Vad finns det mer för väskor som inte hänger så långt ner, rymmer rätt mycket grejer och är snygga?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14