• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Bopsan skrev 2008-06-05 07:54:38 följande:
    Vart beställde du ifrån och vilken färg?Behöver man bagclips tro?
    Brownbubble i båda tog jag, tror den funkar bra utan klipsen men jag köpte dem av ren nyfikenhet. Beställde från http://www.babydesign.se/shop/ fast har nu bara erbjudande på en av färgerna.
  • jule
    leson76 skrev 2008-06-05 15:16:11 följande:
    Frågade häromdagen och fick svar från några väniga själar men frågar ändå igen, Ni som har storebror/storasyster på ståbräda, vad ar ni för skötväska? Får man plats med något i en sån där skip hop pronto eller skip hop saddle bag?
    har ingen skötväska utan bara en vanlig väska som blir en alltiallo. hursom så funkar d bra att ha den på dottern ställer sig så hon har skötväskan bakom sig å hon klagar inte, iaf inte än å så har hon åkt/stått i 2 månaders tid. bild finns i mittgalleri hur väskan hänger på buggan så får du en aning om hur mt plats den tar...
  • myHappiness

Skickade defekt ram i tisdags till BT, och har redan idag fått tracking nr för den nya som de skickat till mig idag. Nu är det ju långhelg, så den kommer nog inte förrens måndag. Men det kan gå snabbt om man skickar tex en mån, då borde den komma senast fred.

• gosmamman

Ni som är experter på buggor. Den där tiny tot stolen, passar den bara på bugaboo eller går det på andra vagnar också??
    Vart kan man köpa den? nån webb shop kanske

tacksam för svar. MVH´

• Vintersjäl

Ser alla paket likadan ut som Bugaboo Cam skickas i?

• thj
    sommarfluga skrev 2008-06-05 19:43:23 följande:
    Ser alla paket likadan ut som Bugaboo Cam skickas i?
    Ja det gör de
    Kram
  • Duntoffla

Nu har jag äntligen hittat hit efter alla olika trådar!

myHappiness skrev 2008-06-05 18:20:25 följande:
    Skickade defekt ram i tisdags till BT, och har redan idag fått tracking nr för den nya som de skickat till mig idag. Nu är det ju långhelg, så den kommer nog inte förrens måndag. Men det kan gå snabbt om man skickar tex en mån, då borde den komma senast fred.
    Det låter ju lovande!

Har inte gjort det där testet än (äger inte en våg) men frågar i alla fall. Ni som inte anser er ha defekta chassin-ger era med sig ngt vid snapfästet? När jag drar hårt så rör det sig lite för att sen åka tillbaka i samma ursprungligt läge. Dvs det fastnar inte ute. Skulle ni anse att det var defekt (bortsett från testet) eller är det normalt att det gör det?
    Älskade Noel
  • Bopsan

SooJuicy:

Snyggt färgval, jag köpte likadan:)

• Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-06-05 15:58:11 följande:
    *Puff* *Puff* Frågar ingen OM Bugaboos skötväsk lock endast finns i fleece???
    Ingen????????????
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14