• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SStina

Mallan brallan.....skitsnygg dyna...riktigt snyggt sydd var den oxå...Flört

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Trojka
    SStina skrev 2008-06-30 22:10:32 följande:
    Kan di inte försöka måtta dej fram på ett mönsterpapper...måtta efter de olika bredderna och sitthöjderna i vangen och sedan var fempunktbältet ska fram....kika lite i bilgalleriet så kommer du på hur den behöver måttas och se ut....det är inte så svårt.
    Jo så skulle man ju kunna göra, men är man född lat så är man. Hade ju vart enklast att köpa en färdig mall!
  • Irish

Har en fråga, vad är banden som sitter mitt på styret med varningstexten till för? Såg i bildtråden att ni alla hade den kvar. Fyller den någon funktion?

Har lagt in bild i mitt galleri skulle någon vilja vara snäll och lägga dem i bildtråden, har ej plus.

• SStina
    Trojka skrev 2008-06-30 22:14:58 följande:
    Jo så skulle man ju kunna göra, men är man född lat så är man. Hade ju vart enklast att köpa en färdig mall!
    Ja det är klart att det hade varit enklare med ett färdigt mönster....du får skaka av dej latheten...och visa din kreativa sida
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Trojka
    Irish skrev 2008-06-30 22:16:03 följande:
    Har en fråga, vad är banden som sitter mitt på styret med varningstexten till för? Såg i bildtråden att ni alla hade den kvar. Fyller den någon funktion?Har lagt in bild i mitt galleri skulle någon vilja vara snäll och lägga dem i bildtråden, har ej plus.
    Ett säkerhetshandtag. Sno den om handleden vid ex nerförsbackar.
  • Noiis
    modestyclara skrev 2008-06-30 21:29:14 följande:
    Noas mamma skrev 2008-06-29 23:00:20 följande: Jo de är ju bra men rätt stoora väl? vi ska ju sitta tre i baksätet på en saab 9-3 med två bilstolar så jag tror det blir ett litet babyskydd...
    Helt riktigt!
  • Trojka
    SStina skrev 2008-06-30 22:16:46 följande:
    Ja det är klart att det hade varit enklare med ett färdigt mönster....du får skaka av dej latheten...och visa din kreativa sida
    Ha ha ha! Ja jag får väl lov att göra det.
  • ami

Shit va alla är duktiga på att SY!
    Mallan brallan: "hastiga uppsydd" .. jättefin. Mig skulle det ta en månad och ett flertal psykbryt.
    Hade alla 5:a i syslöjd eller?!

• Irish
    Tack trojka. har inte hunnit kolla på skivan ännu,

Jag testade att lägga in bild i bildtråden då jag upptäckte att jag visst hade plus men jag vet inte riktigt hur man gör någon osm är villig att förklara?

Har precis kollat runt på en massa skötväskor då jag behöverbeställa en ny, hittade en snygg OiOi Floral Bouquet Pink, men vill inte vara så beroende av färg om jag byter topp tyg till ex rött.

Någon som har tips på en snygg skötväska som passar till rött, rosa och turkos som är mina favorit färger.
  • imsa

ser att det är lite chassisnack igen... fick nytt då mitt handtag slitit sig...nu börjar det nya med  att slita sig. jag orkar inte hålla på en gång till med att byta och fixa och köra en massa mil för att få nytt. fast det kanske man bara får en gång?

♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14