• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis
    Irish skrev 2008-06-30 22:26:32 följande:
    Tack trojka. har inte hunnit kolla på skivan ännu,Jag testade att lägga in bild i bildtråden då jag upptäckte att jag visst hade plus men jag vet inte riktigt hur man gör någon osm är villig att förklara?Har precis kollat runt på en massa skötväskor då jag behöverbeställa en ny, hittade en snygg OiOi Floral Bouquet Pink, men vill inte vara så beroende av färg om jag byter topp tyg till ex rött.Någon som har tips på en snygg skötväska som passar till rött, rosa och turkos som är mina favorit färger.
    Förstår varför du fastnade för den, den är så snygg!!! Men jag håller med vill man byta topar utan att byta väska så e de ju bäst at ta en som har en neutral färg. Jag valde en svart med mörkgråa prickar från OiOi. Vet inte vad den heter, men jag är så nöjd! finns nog bild bland mina bilder om du vill kika.
  • Noiis
    SStina skrev 2008-06-30 22:13:34 följande:
    Mallan brallan.....skitsnygg dyna...riktigt snyggt sydd var den oxå...
    Håller med sstina :D riktigt snygg!
  • NovJenny

Var kan man köpa någon liknande "sommaråkpåse" som Emmsan sytt i bildtråden?

• mini2007

Tack! Fast jag hittade på Babyland för 279kr, jippie!

fröken ida skrev 2008-06-30 19:12:27 följande:

familjetorget.se tror jag är billigast om man väger in frakten också
  • Fröken Småland
    Irish skrev 2008-06-30 22:26:32 följande:
    Tack trojka. har inte hunnit kolla på skivan ännu,Jag testade att lägga in bild i bildtråden då jag upptäckte att jag visst hade plus men jag vet inte riktigt hur man gör någon osm är villig att förklara?Har precis kollat runt på en massa skötväskor då jag behöverbeställa en ny, hittade en snygg OiOi Floral Bouquet Pink, men vill inte vara så beroende av färg om jag byter topp tyg till ex rött.Någon som har tips på en snygg skötväska som passar till rött, rosa och turkos som är mina favorit färger.
    Klicka på bilden från galleriet så den blir stor. Sen högerklicka på den och kopiera. Sen högerklickar du och klistrar in där du vill ha den.
    NovJenny skrev 2008-06-30 23:42:59 följande:
    Var kan man köpa någon liknande "sommaråkpåse" som Emmsan sytt i bildtråden?
    Buggysnuggle är ju en lite tunnare åkpåse. Testa att googla det, jag kan inte ÅF.
  • fröken ida
    mini2007 skrev 2008-07-01 02:28:21 följande:
    Tack! Fast jag hittade på Babyland för 279kr, jippie!fröken ida skrev 2008-06-30 19:12:27 följande:
    Jo fast deras frakt är dyrare tror jag så det går på ett ut
    Älskade Edvin
  • Inka

Hej!
    Är det någon som har beställt saker rån kiwikid här?
    Har hittat en saddlebag som jag vill ha, brukar man få betala tull? hur mycket i så fall? Det är så mkt billigare att det kanske är värt att betala tull?

• Malin med Tim
    moonie skrev 2008-07-01 07:46:50 följande:
    Hej!Är det någon som har beställt saker rån kiwikid här?Har hittat en saddlebag som jag vill ha, brukar man få betala tull? hur mycket i så fall? Det är så mkt billigare att det kanske är värt att betala tull?
    Jag har beställt flera gånger utan att behöva betala tull, ett tips är att beställa flera och sälja av på tradera sen så får du väskan betald...
  • Inka

Malin med Tim skrev 2008-07-01 07:50:47 följande:

Jag har beställt flera gånger utan att behöva betala tull, ett tips är att beställa flera och sälja av på tradera sen så får du väskan betald...
    Tack för tipset Har även hittat väskan på e-bay (amerikanska)för 15 dollar, har skickat mail om dom kan tänka sig att skicka till sverige.
  • Tili

Någon som kan hjälpa mig?

Ska sälja min camelion (ev till en kompis) har ingen aning om vad jag ska ta för pris.

Vagnen är från 05/06 grå bas

Sand färgad, röd och orange fleece
    Helt nya framhjul och bugga ryggsäck
    och allt det vanliga som regnskydd och underhållskit.

Vagnen är ju i använt skick men vad skulle jag kunna ta för den?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14