• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MGn

Någon som har en frog? har haft två cameleon tidigare och både har gått sönder i chassiet så nu funderar jag på en frog, behöver lite hjälp =)

• NovJenny
    mamma2003 skrev 2008-07-01 06:57:41 följande:
    Buggysnuggle är ju en lite tunnare åkpåse. Testa att googla det, jag kan inte ÅF.
    Tack, när du säger det så har jag nog kikat på en sådan förut! Ska genast leta!
  • Eleora

Hej! Har precis köpt en Bugaboo Bee, är sååå nöjd! Har lagt in bilder i bildtråden på hur jag har "pimpat" den. Funderar redan inför vintern här...ni som har Bee, har ni Bees egen åkpåse eller någon annan?

~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • trullsa

Grattis till köpet,bee är en supervagn. Jag har bee´s egen åkpåse,sitter som gjutet då den är fastknäppt överallt och inte kan glida en millimeter.

NovJenny skrev 2008-07-01 08:46:58 följande:
    Tack, när du säger det så har jag nog kikat på en sådan förut! Ska genast leta!
  • trullsa

Inlägget ovanför var till "Lilla Ia", jag klickade lite fel.

• AsfaltsBlomma

Jag har en frog!

MGn skrev 2008-07-01 08:06:00 följande:
    Någon som har en frog? har haft två cameleon tidigare och både har gått sönder i chassiet så nu funderar jag på en frog, behöver lite hjälp =)
  • SStina
    Tili skrev 2008-07-01 08:04:12 följande:
    Någon som kan hjälpa mig?Ska sälja min camelion (ev till en kompis) har ingen aning om vad jag ska ta för pris.Vagnen är från 05/06 grå basSand färgad, röd och orange fleeceHelt nya framhjul och bugga ryggsäckoch allt det vanliga som regnskydd och underhållskit.Vagnen är ju i använt skick men vad skulle jag kunna ta för den?
    På Blocket ligger dom på ungefär ca5000kr..5500kr...supersvårt....
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Stargirl
    Eleora skrev 2008-07-01 09:08:39 följande:
    Hej! Har precis köpt en Bugaboo Bee, är sååå nöjd! Har lagt in bilder i bildtråden på hur jag har "pimpat" den. Funderar redan inför vintern här...ni som har Bee, har ni Bees egen åkpåse eller någon annan?
    Vi har Bees egna åkpåse. Den var toppen fram till maj ungefär. Kan varmt rekomendera. Sitter helt perfekt och då den inte är så tjock så komemr den att funka från tidig höst ist för filt.
  • oOrosamarängerOo

Nu har jag flygit med been och själva been är ju verkligen kanon som resevagn, skönt med en mer riktig vagn än paraflaxvagn. Minus är att det tar störigt lång tid att fälla den o ´lägga den i travelbagen. Man måste vända den i framåtvänt läge, annars går den inte ner och inte en millimeters marginal i travelbagen, vilket i o försig är bra då det helst ska va så tight som möjligt för attt ligga säkert, men dess krångligare att få ner.
    Inget man gör i en handvändning precis.

• september 01
    MGn skrev 2008-07-01 08:06:00 följande:
    Jag har en froggis o är såå nöjd, aldrig haft problem med den, love it!!

Någon som hjälpa mig kanske...ska ut o flyga snart har inte transportväska, nån tips hur jag ska göra bäst då för att skydda min diamant..el. rekomenderar ni väskan?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14