• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    september 01 skrev 2008-07-01 10:29:15 följande:
    Jag har en froggis o är såå nöjd, aldrig haft problem med den, love it!!Någon som hjälpa mig kanske...ska ut o flyga snart har inte transportväska, nån tips hur jag ska göra bäst då för att skydda min diamant..el. rekomenderar ni väskan?
    Helt ärligt så skulle jag aldrig flyga med en cam eller frog o inte ha transportväska, inte ens invirat i bubbelplast. Har flygit världen över tillräckligt för att se hur vagnar kan behandlas och sett folk ta emot sina vagnar trasiga. Även fått två smachade själv under en flygning, hemresa som tur va. Så mitt råd är köp en transportväska, är värt det.
  • molly 81

Hej allihopa!!

En undran. Buggas egna åkpåse, är den varm?! Jag tycker den ser helt ok ut till utseendet, är även sugen på en buggy snuggle!

Men får buggas egna åkpåse plats i liggdelen?! (om vi fortfarande använder den till vintern, tösen är nio veckor och har börjar tycka det är väldigt trevligt att sitta upp!)

Bor i Skåne, vintern gör ju lite som den vill här=)

Emma

• september 01
    SooJuicy skrev 2008-07-01 10:33:18 följande:
    Helt ärligt så skulle jag aldrig flyga med en cam eller frog o inte ha transportväska, inte ens invirat i bubbelplast. Har flygit världen över tillräckligt för att se hur vagnar kan behandlas och sett folk ta emot sina vagnar trasiga. Även fått två smachade själv under en flygning, hemresa som tur va. Så mitt råd är köp en transportväska, är värt det.
    Oj.. ja det kunde jag nog tänka mig..då blir det till att köpa en sån då, tycker bara den är lite dyr men väl investerade pengar då! Tack!
  • Preggie

Angående åkpåse så provade jag vår från Kronan i vår nya Cameleon och den passade bra. Kostar 495 kr och finns i en massa olika färger!

• Ewry

hej jag undrar över nya vagnarna är det 08 rna som gäller med alla nya ändringar o hjul mm. Går det att på dem gamla 07 orna att byta till nya hjulen , färger på suflett mm
    Sen undrar jag när man köper en bugaboo cameleon får man då en sittdel med tyg o en liggdel bas,,el ska man byta ttyg mellan sittdel o liggdel, förstår inte riktigt det där.

• Eleora
    Stargirl skrev 2008-07-01 09:45:16 följande:
    Vi har Bees egna åkpåse. Den var toppen fram till maj ungefär. Kan varmt rekomendera. Sitter helt perfekt och då den inte är så tjock så komemr den att funka från tidig höst ist för filt.
    Tack, vad bra att veta!
    ~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • Lokatt
    Lille Mammsen skrev 2008-07-01 11:32:25 följande:
    TIPS till er som kanske har många BUGGOR hemma (ej min annons) www.familjeliv.se/Annonser/
    hmm va? tror länken inte funka, för där finns inget
  • Myris83

Vilken emailadress ska man maila till om man fått BEKYMMER med sin Bugga som är köpt på babytrader???

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14