martina78 skrev 2008-06-07 19:51:41 följande:
Satt och funderade på Bee´s handtag, iom att den också har snäppfästen och man drar ju i det när man fäller upp vagnen så borde det ju bli slitningar, om än mer än på Cammen!?Någon som har ett glidande handtag på Bee??Om inte borde kanske BB ändra Cammens handtag till Bee´s eftersom det då håller bättre!
Jag tycker att mitt handtag glider lite. Särskilt när jag har åkpåsen i, då känns det som att jag får ta i lite extra för att fälla upp vagnen. Och sen tar bromsen bara på ena hjulet. Irriterande. Men jag har använt vagnen så lite så jag har inte brytt mig om det. Nu är vi bortresta över helgen och tog med oss Bee så nu har det blivit mer påtagligt.
lillebror ja skrev 2008-06-07 20:20:38 följande:
Ni som kör Bee;Jag tänkte köpa mig en Bee men undrar om jag ska köpa Babynest eller åkpåse??? Min lilla är 2 månader nu. Vad är skillnaden på de båda förutom huvudstödet???Är Bee bättre än Cam??? Stå lite i valet och kvalet!!!
Jag tycker inte att Bee är en babyvagn. För mig är det en sulky, även om det är en ovanligt ombonad sådan. Så ur den synvinkeln så tycker jag att en Cameleon är massor av gånger bättre än Bee till en liten bebis. Men inte alla håller med mig

.