• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • imsa

min söm gick sönder, där gummibandet sitter under. pucko mig sparar inte kvittot och det är köpt hos den sämsta butiken av alla babyproffsen.
    lämnade det för flera veckor sedan. dom skulle försöka få tag på bb som enligt dom inte var så trevliga o ha att göra med när det gäller sådana här småsaker. han som har butiken här erbjöd sig att själv sy ihopa mitt UV-skydd, haha. Nej tack.

Carbon skrev 2008-07-11 19:25:29 följande:
    Puffar igen. Ingen som har "mask problem" med sitt uv-skydd?
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

vi bytte till sittdelen för nån vecka sedan. vår lilla tjej är 4½ mån, väger 7kg och är 65,5cm. saknar liggdelen redan. men hon verkar trivas bättre i sittdelen. hon såg ut att inte få plats i liggdelen.

tycker du gör som du själv känner...sitt eller liggdel. vart trivs han bäst?

Emmsan skrev 2008-07-12 14:20:48 följande:
    hoho idag testar vi sittdelen va o vägde o mätte killen igår han väger 8100 o ca 65 cm lång är dock bara 3 mån.. nå va tycker ni kan vi börja använda den eller e han för liten ? han använder ju liksom bara ryggdelen änsålänge o når inte ner till fotdelen hahahaha ser det lustigt ut eller??
    ♥ nu är hon här ♥
  • Ari Gold

Liten fråga: på Bugaboos hemsida ser det ut som att Gecko har utgått ur Bugaboos sortiment. Stämmer det?

• Ari Gold

En fråga till... såldes orange Bugaboo Frog någonsin i Sverige? Eller hade den färgen inte kommit än när Frog utgick ur svenska sortimentet?

• Lourdes
    Da Mutt skrev 2008-07-12 20:46:36 följande:
    Liten fråga: på Bugaboos hemsida ser det ut som att Gecko har utgått ur Bugaboos sortiment. Stämmer det?
    Yepp den har utgått..
  • Tullemi
    Lourdes skrev 2008-07-12 17:36:46 följande:
    Fick svar från Familjetorget! De har rosa Bee suffletter i lager och min blev skickad i fredags, jaaaaa!!
    Åååh, vilken tur du har. Jag skulle oxå beställa en, men dom är redan slutsålda
  • MBL
    Emmsan skrev 2008-07-12 14:20:48 följande:
    hoho idag testar vi sittdelen va o vägde o mätte killen igår han väger 8100 o ca 65 cm lång är dock bara 3 mån.. nå va tycker ni kan vi börja använda den eller e han för liten ? han använder ju liksom bara ryggdelen änsålänge o når inte ner till fotdelen hahahaha ser det lustigt ut eller??
    Det var ungefär samma sak med min dotter, hon var då omkring 3-4 månader när jag testade. Det såg kul ut. Min äldsta som är nu 2½ når inte helt ner heller. Det är nog väl bra
  • MBL

Da Mutt skrev 2008-07-12 20:47:45 följande:

En fråga till... såldes orange Bugaboo Frog någonsin i Sverige? Eller hade den färgen inte kommit än när Frog utgick ur svenska sortimentet?
    Jag vet inte men jag har haft en orange frog som var årsm 05 iaf förr. Kanske den har sålts här..
  • mallan brallan

novalee: Såg att du funderat lite över bugga i UJ tråden oxå...

Tänkte på dottern å ståbrädan, det har snackats om den här i tråden en del.
    Å det var nån som skrev att dennes barn kunde sitta på brädan om barnet
    blev jättetrött i benen. Så det är klart att de finns lösningar!
    Klart du ska ha en Bugga!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14