• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MGn

ska ni köpa i sverige s vill jag tipsa om kidzshop.se dom har superbra sevice och är jättetrevliga o hjälpsamma!

kr2002 skrev 2008-07-13 09:07:37 följande:
    Hej!Nu har vi bestämde och ska köpa en bugaboo Camaleon till vår lilla bebis. :) :) :) Så lycklig!Är lite rädd bara att få den "nya" chassi med problem.hur vet man att den är den rätta? Någon som har bild att jämföra?Vi tänkte köpa här i Sverige (troligtvis Familjetorget). Någon som här erfarenhet av butiken? Jag tycker sånaa information kunde bli aktuell på Bugaboos Blog som finns här på TS. Vem som ta hand om den blogg? Funderar också att köpa en Ju-ju Be skötväska. Tycker de är så snygga. Kan bara inte bestämma vilken BeAll eller Betwen. Please, ni som har en Ju-ju Be, hjälp mig att välja genom att skriva lite för- och nackdel med de.Tack på förhand(wow, första gång jag skriver här och bli så här stor)
  • oOrosamarängerOo
    kr2002 skrev 2008-07-13 09:07:37 följande:
    Hej!Nu har vi bestämde och ska köpa en bugaboo Camaleon till vår lilla bebis. :) :) :) Så lycklig!Är lite rädd bara att få den "nya" chassi med problem.hur vet man att den är den rätta? Någon som har bild att jämföra?Vi tänkte köpa här i Sverige (troligtvis Familjetorget). Någon som här erfarenhet av butiken? Jag tycker sånaa information kunde bli aktuell på Bugaboos Blog som finns här på TS. Vem som ta hand om den blogg? Funderar också att köpa en Ju-ju Be skötväska. Tycker de är så snygga. Kan bara inte bestämma vilken BeAll eller Betwen. Please, ni som har en Ju-ju Be, hjälp mig att välja genom att skriva lite för- och nackdel med de.Tack på förhand(wow, första gång jag skriver här och bli så här stor)
    Ja, familjetorget är en bra butik.
    Jag har between, fördel att det inte är magneter som på beallen och får plats mer än väl, och alldeles lagom till buggen i storlek.
  • novalee

ååå..är så sugen på en BB! Men vet inte hur jag ska göra. Vill ha UJ men ändå kul med ett nytt märke & vagn!

• Stormis
    Luxor skrev 2008-07-12 23:41:57 följande:
    Hur fungerar det då med vagnselet?
    Funar bra med selen. Spänner den dock inte stram över överkroppen utan låter den hänga ganska löst.
  • Emmsan

tacj för svar ang min bild på lilleman i sittdelen igår anledningen till att vi testar är att det står att maxvikt på bebis i liggdel är 9 kilo o där är vi ju snart ;) han trivs annars bra i liggdelen änsålänge han e ju inte så gammal.. o man kanske inte ska bry sej så mycket om vikten de rekommenderar elleer?

• FinalFantasy
    MGn skrev 2008-07-13 09:53:43 följande:
    ska ni köpa i sverige s vill jag tipsa om kidzshop.se dom har superbra sevice och är jättetrevliga o hjälpsamma!
    Håller inte med Köpte min bugga av dom. Saknade regnskydd, myggnät och pinnar till liggdelen. Pinnarna kom och en body med som förlåt men väntar fortfarande på regnskydd och myggnät som ska komma med. Dessutom anmälde vi chassit redan i mörjan (årsskiftet) för det inte var bra och de skulle få in chassi i mars och ja. Behöver jag säga att de tinte kommit än Så vi har kört 6 mån på vingligt rangligt chassi!
  • lilla sandra

Jag älskar min cam när man åket buss.
    Man behöver inte tänka på vilket håll du ska gå in med vagnen lr nått. Bara att vända därinne lr svänga över handtaget så att du kan spänna fast den i remmarna.
    För ett tag sen så var vi redan 2 vagnar i bussen o busschauffören frågade om vi fick in en till (det spöregnade ute).
    Själv så kunde jag parkera min vagn mellan 2 säten (de som man kan sitta mittemot varandra) o busschauffören tyckte att alla skulle ha sånna smidiga vagnar.

MejaKiZnic skrev 2008-07-13 10:16:49 följande:
    Hur fungerar Cam på bussar?
  • mallan brallan

Oj! :-O Det där låter ju helt sjukt!
    Du kan dock behöva ringa å tjata/påminna lite för att dom ska komma ihåg dig...
    ...har jag märkt.

FinalFantasy skrev 2008-07-13 11:20:38 följande:
    Håller inte med Köpte min bugga av dom. Saknade regnskydd, myggnät och pinnar till liggdelen. Pinnarna kom och en body med som förlåt men väntar fortfarande på regnskydd och myggnät som ska komma med. Dessutom anmälde vi chassit redan i mörjan (årsskiftet) för det inte var bra och de skulle få in chassi i mars och ja. Behöver jag säga att de tinte kommit än Så vi har kört 6 mån på vingligt rangligt chassi!
  • thj
    FinalFantasy skrev 2008-07-13 11:20:38 följande:
    Oh noo detta kan inte vara sant ..
    Eller är inte sant..
    Så behandlar vi aldrig våra kunder.
    Rekl tar ca 1-3v att få hjälp med.

men hör gärna av dig till oss [email protected] med ordernr serial samt fullständiga adress.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14