• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Linda Al skrev 2008-07-13 13:33:18 följande:
    Apropå ingenting Har ni sett det här:www.designboom.com/contemporary/bugaboo.htmlGer mig samma känsla som de där läbbiga tvillingarna i "Matrix"
    En i tråden har den och sett flera gr live, tycker den är hur grym
     som helst!
  • FinalFantasy
    Stormis skrev 2008-07-13 15:28:58 följande:
    Nästan ingen har hemma, men kan ta hem. Jag betalade 385 kr för en rosa canvas. Slapp väntetid då snälla affären splittade en "3-pack"!
    var hittar man så snälla affärer?
  • Linda Al
    SooJuicy skrev 2008-07-13 15:30:34 följande:
    En i tråden har den och sett flera gr live, tycker den är hur grym som helst!
    Vem har den? *nyfiken i en strut*

Om jag fattade det rätt finns den bara i 1000 exemplar (?), och bara den grejen är ju rätt ball
    Det är här man ska skriva nåt fyndigt och genomtänkt, va?
  • mamma på vift
    HemmaHosSofi skrev 2008-07-13 12:10:46 följande:
    Åh vilken bra blogg. Var nog för trött för att se den imorrses.Vad menar du med det nya chassit? Är det någon speciell årsmodell som har det nya chassit? Annars är det med andra ord skruvar jag ska kika efter?Hur är vagnen att köra vintertid? Hur fäller man sittdelen?Har tyvärr ingen möjlighet att klämma på en, och det skall till mycket för att sälja min UJ pärla.. men jag nog egentligen redan såld Har dregglat halva morgonen över eran bildtråd.. det går bara inte att släppa dessa godingar!.. (hoppas sambon är lika lättflirtad).
    Det kom ett uppdaterat chassi 2007/2008 där de ändrat låsningen på telseskopstyret + att det e foamhjul istället för lufthjul. På det chassit som var innan ändrade man höjden på handtaget genom 2 vita skruvar på varsin sida....på det nya är det snäppfästen.

Jag tycker att vagnen funkar bra på vintern...hade den i vintras och köpte till terränghjulen som användes när det kom kramsnö.

Men du bor väl i Borås?? Då har de Bugaboo på Barnvagnscentralen....annars kan du få klämma på min
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Stormis
    FinalFantasy skrev 2008-07-13 15:33:21 följande:
    var hittar man så snälla affärer?
    Bara att sätta på lösögonfransarna och pluta lite med munnen
  • FinalFantasy
    Stormis skrev 2008-07-13 15:43:26 följande:
    Bara att sätta på lösögonfransarna och pluta lite med munnen
    Funkar då inte i butikern ajag varit i
  • Finasteunge

Jag blir lite smått förbanad..
    Jag reklamerade första chassit en dag efter ja köpt vagnen för att ja hade de klassiska felet att det glider upp på högra sidan.
    Fick ett nytt chassi i början på juni och de var helt när ja gick från butiken och har vart de ända fram till ida då ja upptäkte att de har blivit samma fel på detta men har kommit när ja använt chassit ett tag..
    Kan ja reklamera de forfarande fasst de va en månad sen typ ja fick det nya chassit???
    Blir ju galen

Jesper 070816
  • Stormis
    FinalFantasy skrev 2008-07-13 15:46:02 följande:
    Funkar då inte i butikern ajag varit i
    Då blir det till att bittert vänta de ca 5 v väntetid BB har... Sorry. För du kan väl beställa åtminstone? Förstår inte varför det endast säljs hela set. Liggdelslocket anv ju nästan aldrig eftersom det är under så kort tid. Lösa suffletter borde man ju som affär kunna ha hemma iaf. Tycker jag. Som inte vet nåt. emn ändå.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14