• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • HemmaHosSofi

Tack för svaren.. tyvärr är jag inte lika lång (159), så det blir nog lite väl högt för min del. Tror min UJ ligger på det när det är uppfällt.

• september 01
    HemmaHosSofi skrev 2008-07-13 22:56:54 följande:
    Tack för svaren.. tyvärr är jag inte lika lång (159), så det blir nog lite väl högt för min del. Tror min UJ ligger på det när det är uppfällt.
    Jag är 160 o trivs utmärkt med höjden, är ute massor med vagnen o har aldrig tyckt det varit för högt!
  • imsa

någon som har bild på hur myggnätet ska sitta på? tycker att det sitter knas!

♥ nu är hon här ♥
  • Emmsan
    imsa skrev 2008-07-13 23:25:36 följande:
    någon som har bild på hur myggnätet ska sitta på? tycker att det sitter knas!
    mitt sitter toppen.. jag sätter på mitt med "tvättetiketten" mitt bak nere vid suflettens slut ;) som jag har fattat det ska sömmen gå ungefär där suflettens mitt söm är?"
  • Preggie
    Lille Mammsen skrev 2008-07-13 23:37:11 följande:
    Detta är väl ett OK pris för en frog???? (ej min)www.blocket.se/vi/17142161.htm
    Verkligen! Hade jag inte redan köpt min hade jag nog slagit till! (Igen hahaha, andra gången idag jag tänker så..)
  • Emmsan

oj hoppas du förstår annars tar jag en bild

• Teschty

E det någon som vet var man kan köpa ny klädsel till cameleon? Jag vill köpa hela kittet i rött, både bas o topptyg?

Alvin mammas hjärta
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14