• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Linda Al

Ngn som har koll på hur pass sandfärgen fungerar till naturvit färg? Passar det hyfsat, eller ser sandfärgen gulaktiv/skitig ut?
    Jag har inte sett "sanden" irl nämligen...

Det är här man ska skriva nåt fyndigt och genomtänkt, va?
  • lilla sandra

Det är jättesnyggt ihop!
    Är den kombon vi har.

Linda Al skrev 2008-07-13 16:05:46 följande:

Ngn som har koll på hur pass sandfärgen fungerar till naturvit färg? Passar det hyfsat, eller ser sandfärgen gulaktiv/skitig ut?Jag har inte sett "sanden" irl nämligen...
  • FinalFantasy

Jag har sett en sandbotten med offwhite topp och såg.. blekt ut bara Färglöst men inte fult!

• Emmsan
    FinalFantasy skrev 2008-07-13 16:09:59 följande:
    Jag har sett en sandbotten med offwhite topp och såg.. blekt ut bara Färglöst men inte fult!
    jag ser på min varje dag o blir bara mer o mer förälskad.... inte blekt o inte färglöst utan bara helfräsch ;)
  • lilla sandra

Det ser fräscht ut iaf.
    Kanske ser blek ut till vintern, men innan dess så har jag nog tvingat min mor att sy en ny suffla.

FinalFantasy skrev 2008-07-13 16:09:59 följande:
  • Emmsan
    lilla sandra skrev 2008-07-13 16:15:49 följande:
    Det ser fräscht ut iaf.Kanske ser blek ut till vintern, men innan dess så har jag nog tvingat min mor att sy en ny suffla.
    ja kanske ints så kul till vintern men med en chokladbrun åkpåse kommer min va helfräsch iallafall me love
  • Linda Al

Nänänä "Mamma på vift" har sytt en snygg suflett, i till störst del naturvit färg, till mig, och jag vill matcha den snyggt. Tänker då på sandbas. Fast offwhite kanske alltså är samma färg som naturvit? Jag trodde det var vanlig vit...

• Emmsan
    Linda Al skrev 2008-07-13 16:21:06 följande:
    Nänänä "Mamma på vift" har sytt en snygg suflett, i till störst del naturvit färg, till mig, och jag vill matcha den snyggt. Tänker då på sandbas. Fast offwhite kanske alltså är samma färg som naturvit? Jag trodde det var vanlig vit...
    nä jag tycker offwhite är mer naturvit ... ;) absolut inte kritvit
  • Linda Al
    Emmsan skrev 2008-07-13 16:22:40 följande:
    nä jag tycker offwhite är mer naturvit ... ;) absolut inte kritvit
    Ok! Då kanske det ser ut ungefär som den kombon då...
  • lilla sandra

Ja det kommer alldeles säkert bli jättefint.
    Jag vette 17 om vi ska ha åkpåse.
    N klarade sig ju utan, hon kunde knappt ha vinteroverall fast det var -15 grader. Hon svettades som attan.
    Fast iofs föddes hon i okt o låg ner hela vintern. Denna gången kommer ju sittdelen alldeles säkert åka på innan vintern är över... *hm* Kluven som attan nu.

Emmsan skrev 2008-07-13 16:19:24 följande:
    ja kanske ints så kul till vintern men med en chokladbrun åkpåse kommer min va helfräsch iallafall me love
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14