• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lourdes
    Da Mutt skrev 2008-07-13 18:55:31 följande:
    Min kritik var inte mot dem som köper den utan det jag undrar är snarare hur 17 de tänkte när de tillverkade den? "Ja vilken bra idé...nu gör vi en vagn som är SÄMRE än föregångaren" skitsmart liksom.
    Var kanske därför den utgick!?
  • modestyclara

Da Mutt skrev 2008-07-13 18:55:31 följande:

Min kritik var inte mot dem som köper den utan det jag undrar är snarare hur 17 de tänkte när de tillverkade den? "Ja vilken bra idé...nu gör vi en vagn som är SÄMRE än föregångaren" skitsmart liksom.
    Det har du rätt i...
  • Bellahhh

Jag älskar geckon, den är lagom att ha, inte krånglig att köra som bee:n inte stor och mkt lättare att köra än cam, och så är den sjukt snygg :)

modestyclara skrev 2008-07-13 17:31:35 följande:
    Da Mutt skrev 2008-07-13 16:59:00 följande:
    Frog går ju inte att köpa ny i Sverige. Alltså köper man en gecko. Lätt som en plätt
  • medea08

Har en fråga angående åkpåsar. Såg på kidzshop att det finns en speciell åkpåse till frog, den finns dock endast i svart. Kan man använda bugaboos "vanliga" åkpåse i frogens sittdel också? Vill ju ha någon kul färg ju...

• thj
    medea08 skrev 2008-07-13 19:18:48 följande:
    Har en fråga angående åkpåsar. Såg på kidzshop att det finns en speciell åkpåse till frog, den finns dock endast i svart. Kan man använda bugaboos "vanliga" åkpåse i frogens sittdel också? Vill ju ha någon kul färg ju...
    camen passa super till frogen.
  • Ari Gold
    medea08 skrev 2008-07-13 19:18:48 följande:
    Om jag ska vara så där träligt "det var bättre förr" igen så... den gamla åkpåsen (gissar att det är den som kallas frogpåsen) går att snöra till vid huvudet så att det blir liksom ett bo... det tycker jag var bra eftersom det blir lite mer ombonat runt huvudet. Bugaboon har ju ingen direkt stoppning i sufletten eller huvudändne på liggdelen så det blir lite tunnt annars.

Fattar inte varför de gjorde om modellen...men jag är ju lite bakåtsträvande som dagt *S*
  • molly 81

Puffar för min fråga igen..

Gäller inte garantin om jag sätter en cam suffla på min gecko?! Hon i affären blev ju jätte irriterad och lite arg när jag undrade. Gick på om att jag kunde för 17 sy en egen suffla..(Har obefintliga kunskaper inom syområdet..*ler*)

• madebyinferno
    Natural skrev 2008-07-12 02:05:09 följande:
    Får kika in där, men ska inte dessa muffar ingå på en bugga? Jag har sett att andra har dessa, eller togs de bort när det nya uppdaterade chassit kom?
    Jag fick med muffar och jag fick det nya chassit?!
    Lisenlisen skrev 2008-07-12 07:15:50 följande:
    Funderar på en Bee till sonen som är låååång för sin ålder. Hur länge räknar ni med att använda Been? Tyckte den såg så liten ut. Tar den stor plats i bilen? Ni som köpt i USA, från vilken sida har ni beställt?
    Min fröken som är över 1 meter nu (snart 3 år) sitter bra i Bee men är suffletten uppe så blir det en kulle (huvudet) i bakkant...
    Milliam 0011, Linnéa 0509, Elias 0707 och bebis -09 ???
  • imsa

hrm, då ska jag nog reklamera mitt också. har också fått ett nytt på garantin pga handtag som drog sig. nu är det samma sak igen trots det nya fästet.
    känner mig bara så bökig med att ta kontakt med butik och grejja igen...

modestyclara skrev 2008-07-13 17:32:08 följande:
    Självklart kan du reklamera. Det har du rätt till under hela garantitiden!
    ♥ nu är hon här ♥
  • Finasteunge
    modestyclara skrev 2008-07-13 17:32:08 följande:
    Självklart kan du reklamera. Det har du rätt till under hela garantitiden!
    Vad bra =D Då får ja ta och åka och göra de för andra gången. Vad piss detta är.
    Jesper 070816
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14