• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    mallan brallan skrev 2008-06-07 22:00:38 följande:
    Fasen asså, jag kan inte släppa det här med Neiman Marcus!Fru indosaurien har ju fått hem sin Bee, å det gick ju fint.Men min Cam kunde inte levereras.Då är frågan, har någon av er måtten på Bee-kartongen??Alt. Cam-kartongen?Jag kommer inte kunna sova förns jag gått till botten med det här!
    Jag har kvar min beekartong, kan ta måtten imorgon om ingen annan hunnit för, orkar inte börja mätan och står undanställd i klädkammaren. Men den va enormt stor.
  • oOrosamarängerOo
    martina78 skrev 2008-06-07 21:44:29 följande:
    Varit sugen på en bemine länge men upplevt den som liten när jag sett den på bild, men den rymde mer än jag trodde Ja det står ju inte skrivet mammaväska på den och den är ju hur söt och snygg som helst för att inte tala om praktisk, synd bara att den inte finns i en "killfärg" för det är precis en sådan min karl skulle behöva, som det är nu öser han ner sina grejer i min handväska/skötväska och så får jag släpa runt på det Vart bär era karlar runt sina grejer någonstans - i fickorna lr??
    Hmm, den kanske skulle va nåt för min make för klagar alltid på vart han ska ha plånbok o sånt . Men den svarta med silverstjärna, funkar inte den för en kille kanske??
  • Finasteunge

Hallå alla..

Nu har ja fått mitt hela chassi.. Hoppas att ni andra som väntat har fått era nu =D

Jesper 070816
  • mallan brallan

Soojuicy, du är en päärla!

Då kanske jag äntligen kan komma till ro med det här.

• oOrosamarängerOo
    mallan brallan skrev 2008-06-07 22:52:57 följande:
    Soojuicy, du är en päärla! Då kanske jag äntligen kan komma till ro med det här.
    Fixar bilder imorgonförmiddag då, dottern ska iväg på elitträning några timmár så kan böka o stöka fram saker ur klädkammaren i lugn o ro (förådet där allt som senare kan behövas hamnas )
  • Lourdes
    lillebror ja skrev 2008-06-07 22:26:01 följande:
    Tack för svar ang bee!! Jag har en stor pansarvagn till lillan i vanliga fall men nu behöver jag en liten smidig vagn i bilen. Tänkte att bee skulle passa mig bra då jag kan sätta bilstolen på den.Om jag skulle vilja ha min lilla i sittdelen kan jag även köra henne mot mig. Är det någon ide att köpa en babynest då hon redan är 2 månader? Hur länge kan man använda den? Är det som en mjuklift eller så??? Det skulle bli lite varmt just nu att paketera henne i en lift?
    Babynest använder man väl så länge man har "liggvagn". Den är som en mjuklift fast utan handtag..
  • trebarnsliv
    milimina skrev 2008-06-07 19:47:17 följande:
    jag såg nån häromdan på stan som körde sin bäbis i åkpåse alltså bugaboos egna. stackars, stackars bäbis. mamman själv gick i shorts + linne... vad tänker man med då?ang vad man har i vagn sommarhalvåret: har man en junior har man inget alls. varken när han var bäbis eller nu klarar han av att ha mer än kläderna, och det är knappt det. han är alldeles för varm för det.
    Hur tänker man? Om man själv tycker det är varmt så kan man nog lätt lista ut att det nog är lika varmt för en bäbis.

Min lilla ligger ju bara i body i sin vagn med uppfälld suflett, parasoll i skuggan och är ju så varm så.
  • trebarnsliv
    sara1981 skrev 2008-06-07 09:39:09 följande:
    Vart?
    Kidzshop.
  • imsa

har du beställt från NM tidigare? Kanske någon annan som har? behöver inte vara bbgrejs utan ex skor och likn? funkade det bra?

mallan brallan skrev 2008-06-07 22:52:57 följande:
    Soojuicy, du är en päärla! Då kanske jag äntligen kan komma till ro med det här.
    ♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14