• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • jompa
    Kajsan skrev 2008-06-07 21:15:34 följande:
    Vad är du ute efter för färg?
    Eller menade du parasollet kanske? Fundersam
  • oOrosamarängerOo

martina78: Fasen va snygg din jujube va i färgerna, hänger ju super på buggen oxå. Nu längtar jag efter min, ångrar nästan färgvalet när jag ser din 

Ang BeMine så har jag tänkt ha den som plånbok, inte ha plånkan i den

• madebyinferno
    SooJuicy skrev 2008-06-07 21:24:19 följande:
    martina78: Fasen va snygg din jujube va i färgerna, hänger ju super på buggen oxå. Nu längtar jag efter min, ångrar nästan färgvalet när jag ser din Ang BeMine så har jag tänkt ha den som plånbok, inte ha plånkan i den
    Har min bemine som plånbok, fungerar perfa Ska köpa en åt min mor också, i födelsedagspresent för hon blev grovt sugen när hon såg min men i annan färg...

Vad för färg har du valt, hade stor beslutsångest när jag såg några andra IRL men det blev lila för jag bara älskar den färgen
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • oOrosamarängerOo
    martina78 skrev 2008-06-07 21:31:51 följande:
    Har min bemine som plånbok, fungerar perfa Ska köpa en åt min mor också, i födelsedagspresent för hon blev grovt sugen när hon såg min men i annan färg...Vad för färg har du valt, hade stor beslutsångest när jag såg några andra IRL men det blev lila för jag bara älskar den färgen
    Brownbubble tog jag i båda, inte så förtjust i lila men det tar jag tbax när jag sett den på dina bilder, apsnygg
    Hmm, där gav du mig en ide, vore en perfekt precent till min mormor, han har så dålig gammal plånbok där hon aldrig hittar nåt så en blommig bemine vore perfekt
  • madebyinferno
    SooJuicy skrev 2008-06-07 21:36:43 följande:
    Brownbubble tog jag i båda, inte så förtjust i lila men det tar jag tbax när jag sett den på dina bilder, apsnygg Hmm, där gav du mig en ide, vore en perfekt precent till min mormor, han har så dålig gammal plånbok där hon aldrig hittar nåt så en blommig bemine vore perfekt
    Varit sugen på en bemine länge men upplevt den som liten när jag sett den på bild, men den rymde mer än jag trodde

Ja det står ju inte skrivet mammaväska på den och den är ju hur söt och snygg som helst för att inte tala om praktisk, synd bara att den inte finns i en "killfärg" för det är precis en sådan min karl skulle behöva, som det är nu öser han ner sina grejer i min handväska/skötväska och så får jag släpa runt på det
    Vart bär era karlar runt sina grejer någonstans - i fickorna lr??
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • mallan brallan

Fasen asså, jag kan inte släppa det här med Neiman Marcus!

Fru indosaurien har ju fått hem sin Bee, å det gick ju fint.
    Men min Cam kunde inte levereras.
    Då är frågan, har någon av er måtten på Bee-kartongen??
    Alt. Cam-kartongen?

Jag kommer inte kunna sova förns jag gått till botten med det här!

• ewamarie
    martina78 skrev 2008-06-07 21:44:29 följande:
    Varit sugen på en bemine länge men upplevt den som liten när jag sett den på bild, men den rymde mer än jag trodde Ja det står ju inte skrivet mammaväska på den och den är ju hur söt och snygg som helst för att inte tala om praktisk, synd bara att den inte finns i en "killfärg" för det är precis en sådan min karl skulle behöva, som det är nu öser han ner sina grejer i min handväska/skötväska och så får jag släpa runt på det Vart bär era karlar runt sina grejer någonstans - i fickorna lr??

Min kille gör som din.... Om jag är med så slänger han ner allt i min väska. Om han är själv så har han allt i fickorna. Han har jordens STÖRSTA nycklknippa så det är ett under att byxorna inte faller av

Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Fru Indosaurie
    mallan brallan skrev 2008-06-07 22:00:38 följande:
    Fasen asså, jag kan inte släppa det här med Neiman Marcus!Fru indosaurien har ju fått hem sin Bee, å det gick ju fint.Men min Cam kunde inte levereras.Då är frågan, har någon av er måtten på Bee-kartongen??Alt. Cam-kartongen?Jag kommer inte kunna sova förns jag gått till botten med det här!
    haha! har du själv måtten på camkartongen?
    Been kom i en ganska stor kartong, tror att den låg i en kartong i en kartong till och med. Jag var så exalterad så jag märkte inte så mkt Mannen kommer nog ihåg, det var han som öppnade, jag var fullt upptagen med att fota honom Cool
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • PIRR78

Nu måste jag bara kolla med er "buggamasters"..

Köpte ett bugaboo-parasoll till vår cameleon idag. Fattar inte hur det ska sitta på ett bra sätt. Sitter det på chassit får den ej fäste och glider och på bågen till liggdelen är fästet för litet..
    Någon som kan hjälpa?

• lillebror ja

Tack för svar ang bee!! Jag har en stor pansarvagn till lillan i vanliga fall men nu behöver jag en liten smidig vagn i bilen. Tänkte att bee skulle passa mig bra då jag kan sätta bilstolen på den.Om jag skulle vilja ha min lilla i sittdelen kan jag även köra henne mot mig. Är det någon ide att köpa en babynest då hon redan är 2 månader? Hur länge kan man använda den? Är det som en mjuklift eller så??? Det skulle bli lite varmt just nu att paketera henne i en lift?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14