• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • zarahz
    thj skrev 2008-07-17 21:19:50 följande:
    De har löst detta problem nu,det är därför all tillverkning av bugaboo cameleon är så superförsenad..Kram 
    Men så skönt, då kanske jag får ett helt nytt chassi nästa gång!!!!
    Mario 2002 Melwin 2008
  • Mstery

Nikas

mitt är inte ett dugg ruckbart och den är ny. har du popnitar på din

• thj
    zarahz skrev 2008-07-17 21:34:31 följande:
    Men så skönt, då kanske jag får ett helt nytt chassi nästa gång!!!!
    Det är jag säker på att du får
  • FridaLee
    Nikas skrev 2008-07-17 21:26:47 följande:
    Jag undrade samma sak, och frågade i en butik, där hon sa att det ska vara så. Sedan träffade jag en kompis som har en alldeles ny vagn och nyfödd bebis, och den var Precis som min, handtaget lite ruckbart precis som du beskriven och precis som MIN vagn är :) Så det ska nog vara så. Jätteskönt att veta tycker jag!!! Buggan verkar vara så skön att köra... längtar tills min lille är född så man får gå ut och kööööra!!
    Å va skönt att höra, är så petig på detaljer så jag vill inte att nått ska vara fel men det störde inte när man körde vagnen. Vill köpa nu ju men det är ju lev tid om man ska ha ny så det spelar ingen roll om jag köper nu för får den ändå inte fören till hösten typ, funderade på att köpa en bugga beg och en ny annan vagn från mitt jobb då jag har bra rabatt men känns onödigt för det lär bli buggan som rullas jämnt, måste dock ha snö hjul som du frågade om tidigare men vi bor lite ute på landet och det kan ta tills eftermiddagen innan det blir plogat här på vissa vägar så de måste jag nog ha på vinterpromenaderna men i stan är det nog helt onödigt. När har du BF?
  • zarahz
    thj skrev 2008-07-17 21:36:21 följande:
    Det är jag säker på att du får
    Måste bara fråga!!! Har ni den nya canvasblå hemma? (toppset).... Har gått å kärat ner mig i den ju....
    Mario 2002 Melwin 2008
  • FridaLee
    Mstery skrev 2008-07-17 21:36:01 följande:
    Nikas mitt är inte ett dugg ruckbart och den är ny. har du popnitar på din
    så ditt chassi går inte att rucka framåt vagnen alls altså!? mot sufletten!?
  • thj
    zarahz skrev 2008-07-17 21:51:52 följande:
    Måste bara fråga!!! Har ni den nya canvasblå hemma? (toppset).... Har gått å kärat ner mig i den ju....
    tyvärr inte,kommer om ca2v,den är riktigt snygg.
    kram
  • oOrosamarängerOo
    FridaLee skrev 2008-07-17 21:40:25 följande:
    Å va skönt att höra, är så petig på detaljer så jag vill inte att nått ska vara fel men det störde inte när man körde vagnen. Vill köpa nu ju men det är ju lev tid om man ska ha ny så det spelar ingen roll om jag köper nu för får den ändå inte fören till hösten typ, funderade på att köpa en bugga beg och en ny annan vagn från mitt jobb då jag har bra rabatt men känns onödigt för det lär bli buggan som rullas jämnt, måste dock ha snö hjul som du frågade om tidigare men vi bor lite ute på landet och det kan ta tills eftermiddagen innan det blir plogat här på vissa vägar så de måste jag nog ha på vinterpromenaderna men i stan är det nog helt onödigt. När har du BF?
    Ja, handtaget är och ska va ruckbart vilket är så på alla bugaboo utom bee, är för att handtaget är svängbara
  • Milliemolly
    FridaLee skrev 2008-07-17 20:54:10 följande:
    nu har jag varit och provkört bugga i affär igen helt hundra nu att jag ska ha en, vart lite osäker när det strulat lite, men vi ska ha en!!! ska avakta tills efter ul nästa vecka hoppas få veta könet så jag kan välja vagn efetr det. Altså chassit är ju lite ruckbart i handtaget fram och tillbaks hon i affären sa att så är alla vagnar och jag provade alla 4 vagnar i butiken och alla var så är era så!??? måste ju fråga
    ja det är lite ruckbart på alla! jag var också orolig förut och har könt på säkert 20 buggor och alla har varit ruckbara .....framåt och bakåt MEN inte uppåt och neråt!
  • oOrosamarängerOo
    Mstery skrev 2008-07-17 21:36:01 följande:
    Nikas mitt är inte ett dugg ruckbart och den är ny. har du popnitar på din
    Jodå, annars är det nåt fel på det
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14