Nikas skrev 2008-07-17 21:26:47 följande:
Jag undrade samma sak, och frågade i en butik, där hon sa att det ska vara så. Sedan träffade jag en kompis som har en alldeles ny vagn och nyfödd bebis, och den var Precis som min, handtaget lite ruckbart precis som du beskriven och precis som MIN vagn är :) Så det ska nog vara så. Jätteskönt att veta tycker jag!!! Buggan verkar vara så skön att köra... längtar tills min lille är född så man får gå ut och kööööra!!
Å va skönt att höra, är så petig på detaljer så jag vill inte att nått ska vara fel men det störde inte när man körde vagnen. Vill köpa nu ju men det är ju lev tid om man ska ha ny så det spelar ingen roll om jag köper nu för får den ändå inte fören till hösten typ, funderade på att köpa en bugga beg och en ny annan vagn från mitt jobb då jag har bra rabatt men känns onödigt för det lär bli buggan som rullas jämnt, måste dock ha snö hjul som du frågade om tidigare men vi bor lite ute på landet och det kan ta tills eftermiddagen innan det blir plogat här på vissa vägar så de måste jag nog ha på vinterpromenaderna men i stan är det nog helt onödigt. När har du BF?