• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Micjah

Mailade babytrader igår om mitt (andra) chassi, fick nåt luddigt svar att jag skulle kolla manualen på sida 5..
    Mailade tillbaka nu ikväll och ifrågasatte hur de skulle lösa situationen denna gången, fick svar 21.30 av Alice att ded skickat ett nytt chassi idag till mig
    Har inte behövt skicka tillbaka nåt chassi till dom.
    Konstigt att de hanterar reklamationerna olika!

• Kajsan

Linda Al skrev 2008-07-17 20:18:28 följande:

Hej! Kommer med det gamla vanliga... Men nu har ena skruven i "handtaget" försvunnit på vår bugga (fattar inte hur, men imorse var den bara borta. Helt sjukt. Vi som varit såååå försiktiga!). Har iaf mailat babytrader, som är hysteriskt tillmötesgående. Får ju t o m tillbaka fraktkostnaden (vilket jag iof tycker man ska få, men ändå).Nu till frågan; Jag ska skicka "frame". Det är alltså endast själva chassit, när man skalat av allt som går? Inga hjul, sittdel, varukorg eller ngt?En liten fundering till. Alla som får nya chassin nu, har ni fått de där med "pluppar", som ni pratat om? Eller skickar Bugaboo fortfarande de med skruvar? (hon skulle beställa ett nytt, vilket tar ca 3 v. Så det kommer ju inte vara ett gammalt som legat på lagret liksom.)
    Men alltså, varför ska du skicka tillbaks chassit om det Bara saknas en skruv? Vi fick en ny skruv därifrån så var problemet löst, det hade ju inte släppt.
  • NovJenny
    thj skrev 2008-07-17 23:07:12 följande:
    Det går bra ändå,om du fyller i det nu på bugaboo's hemsida,så tror jag de skickar dig nya skruvarKramizz
    Undrar om de vet att jag har det nya chassit ens? Reklamerade ju det gamla jag hade (alltså det gamla chassit) och fick ett nytt.
  • thj
    NovJenny skrev 2008-07-17 23:14:03 följande:
    Undrar om de vet att jag har det nya chassit ens? Reklamerade ju det gamla jag hade (alltså det gamla chassit) och fick ett nytt.
    maila till bugaboo till bugaboo så ska du se att de skickar dig nya skruvar..
    Kramiz
  • Linda Al
    Kajsan skrev 2008-07-17 23:08:40 följande:
    Men alltså, varför ska du skicka tillbaks chassit om det Bara saknas en skruv? Vi fick en ny skruv därifrån så var problemet löst, det hade ju inte släppt.
    Jag tyckte typ lika (även om jag inte klagar direkt nu, man vill ju inte riskera fler problem om man kanske då har ett som krånglar). Men jag skrev tydligt att det var en skruv som försvunnit. Jag skrev inget annat, och hon skrev ju ändå att jag skulle få ett nytt. De kanske tycker det är lättare att bara byta ut, om det nu ska finnas bättre chassin (?). För att undvika framtida problem kanske. (nä, nu spånar jag verkligen bara. Har ingen aning. Men nöjd är jag!)
    Det är här man ska skriva nåt fyndigt och genomtänkt, va?
  • SmillaMilla

God morgon.

I natt drömde jag om min bugaboo. I drömmen blev buggan stulan på stan. I typ ett jackrum (ett sådant man hänger in jackorna på krogen) så skulle jag få en ny, jag fick du en bugaboo bee istället för min cam. Jag blev sååå besviken och ledsen i drömmen. Men de är ju ursnygga ju. Så jag kan inte förstå att jag blev så besviken

• FridaLee
    Nikas skrev 2008-07-17 22:45:27 följande:
    Ja du, jag är nog sjukligt petig med detaljer.... jättejobbigt ju :D Men bara jag får veta att det är så det ska vara så är jag lugnad liksom. Okej, så det blir terränghjulen för er? Ja jag förmodar att jag kommer köpa dem jag med, men jag gör det inte i förskott utan när jag känner att "nu skulle det verkligen vara skönt". Har BF 28 aug. Och du?Mstery: vet inte vad popnitar är :S
    Ja vi måste nog ha dem , terränghjulen altså (om det nu komme snö ha ha) tänkte börja med att kolla beg och se om det finns nått. Jag har Bf 18/12 så det är ett tag kvar för mig men måste veta vad jag vill ha för jag är så velig av mig, bytte vagn typ 4 ggr innan jag hämtat ut sakerna till dottern samma med bilstolen kanske blir så när man jobbar i barnbutik jag vet inte men skadad är man iaf Ser att du beställt skiphop ska med ha den, hade til dottern och var nöjd med den så den blir det igen. Finns ju massvis av snygga väskor, kommer troligen köpa en till väska som är lite snyggare att ha den här funkar bra till vardags.
  • sweetlina

vart ser man den rean???

Lille Mammsen skrev 2008-07-18 02:24:01 följande:
    TIPS! 1klass har tydligen REA på OIOI skötväskor mfl..............
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14