• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Micjah

Mina chassin var tillverkade dec-07 samt feb-08..

• Nikas
    FridaLee skrev 2008-07-17 21:40:25 följande:
    Å va skönt att höra, är så petig på detaljer så jag vill inte att nått ska vara fel men det störde inte när man körde vagnen. Vill köpa nu ju men det är ju lev tid om man ska ha ny så det spelar ingen roll om jag köper nu för får den ändå inte fören till hösten typ, funderade på att köpa en bugga beg och en ny annan vagn från mitt jobb då jag har bra rabatt men känns onödigt för det lär bli buggan som rullas jämnt, måste dock ha snö hjul som du frågade om tidigare men vi bor lite ute på landet och det kan ta tills eftermiddagen innan det blir plogat här på vissa vägar så de måste jag nog ha på vinterpromenaderna men i stan är det nog helt onödigt. När har du BF?
    Ja du, jag är nog sjukligt petig med detaljer.... jättejobbigt ju :D Men bara jag får veta att det är så det ska vara så är jag lugnad liksom. Okej, så det blir terränghjulen för er? Ja jag förmodar att jag kommer köpa dem jag med, men jag gör det inte i förskott utan när jag känner att "nu skulle det verkligen vara skönt". Har BF 28 aug. Och du?

Mstery: vet inte vad popnitar är :S
  • rackar2

Var står det när chassit är tillverkat? Enklare att fråga än att gå och leta...

Fick vagnen i juni.

• Nikas
    SooJuicy skrev 2008-07-17 21:55:37 följande:
    Ja, handtaget är och ska va ruckbart vilket är så på alla bugaboo utom bee, är för att handtaget är svängbara
    Ja det var nog det jag till slut kom på, att handtagen är ju vändbara, därför ruckbara :)

Skönt med lösningar för allt! ;)
  • Nikas

Beställde idag en Skip Hop Duo Deluxe (de nya) i svart, ser så snygg, "plain" och så där snyggt enkel ut. Blir kanske någon "häftigare" skötväska (typ Oioi eller Jujube eller nåt sådant) i framtiden till sittvagnen, eller så är jag nöjd med Skip Hopen... det märker vi :) Beställde också en bilstolsadapter till vår Acta Graco.

Kidzshoppen är butiken, som så många här rekommenderar.

Nu vill jag bara ha hem grejerna! Och tafsa på min nya skötväska :D

• Micjah
    rackar2 skrev 2008-07-17 22:46:40 följande:
    Var står det när chassit är tillverkat? Enklare att fråga än att gå och leta... Fick vagnen i juni.
    Det står på chassit.. På pinnen som håller ihop sidorna..
    Lyft bort sitt/liggdel o titta på pinnen så ser du
  • modestyclara

Linda Al skrev 2008-07-17 21:16:11 följande:

Äsch, jag som hoppades lite... Konstigt att bugaboo inte satsar på att skicka det nya. De vill väl undvika fler problem, och fler missnöjda kunder, kan man ju tycka.Men du, vad är det man skickar in? Chassit totalt avskalat, eller? Vill ju inte råka skicka in fel...
    Jag har reklammerat ett chassi till babytrader. Skickade bara chassit (utan sittdelsram, hjul, varukorg) och fick tillbaka ett nytt med popnitar. Det har glidit lite lite en gång men då tror jag faktiskt det överbelastades...jag avvaktar ytterligare reklammationer ett tag till iaf.
  • NovJenny
    thj skrev 2008-07-17 22:09:46 följande:
    Det är de skruvarna som ska bytas ut mot nya,ar du skickat in garantikort,så ska det komma nya på postenkram
    Har inte skickat in mitt garantikort, har det här hemma.
  • Mstery

trodde ni menade handtaget uppåt ju! det rör sig inte.. ja om man inte vill ställa om det då hehe

• thj
    NovJenny skrev 2008-07-17 23:04:20 följande:
    Har inte skickat in mitt garantikort, har det här hemma.
    Det går bra ändå,om du fyller i det nu på bugaboo's hemsida,så tror jag de skickar dig nya skruvar

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14