• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • bennysson

Vad skulle man kunna sälja ett parasoll för? nästan helt nytt och knappt använt.
    vad skulle du lägga ut det för?
    och vad skulle du max ge för ett?

***OBS! EJ annons ***

• Natural

Stargirl: Har du lagt in försäljning på Tradera på regnskydd och myggnät på Bugga? En bild på din vagn ligger inne på Tradera, men försäljaren uppger att sakrerna finns i Hovsjö?

Hoppas det är okej att jag frågar.

Ingen annons!!

• Natural

Hovås skulle det vara och inte Hovsjö.

• oOrosamarängerOo
    Natural skrev 2008-07-22 17:18:14 följande:
    Stargirl: Har du lagt in försäljning på Tradera på regnskydd och myggnät på Bugga? En bild på din vagn ligger inne på Tradera, men försäljaren uppger att sakrerna finns i Hovsjö? Hoppas det är okej att jag frågar.Ingen annons!!
    DEt är inte hennes annons utan någ som inte ve´t vad vattenstämplen har för innebäreing. Otroligt fult gjort tycker ja!! Har själv råkat ut för det , superirriterande
  • Natural
    SooJuicy skrev 2008-07-22 17:29:58 följande:
    DEt är inte hennes annons utan någ som inte ve´t vad vattenstämplen har för innebäreing. Otroligt fult gjort tycker ja!! Har själv råkat ut för det , superirriterande
    kände det på mig när jag såg annonsen.

Fult gjort och dessutom ingår ju sakerna när man köper en bugga.
  • Minatre
    Isanna skrev 2008-07-22 13:58:22 följande:
    Petunia Pickle Botton har rekommenderats tidigare, ja ghar ingen själv så jag vet inte. Jag har en skop hop saddlebag och den sitter fint, men rymmer bara det mest nödvändiga.
    Åhh, den är såååå fin men ser lite liten ut. Ska se om jag kan kika på den närmare i butik. Annars lutar det mot en skip hop saddlebag. Nu ska man ju också välja en fin färg. Har rosa suflett, vilken färg tycker ni passar bäst?
  • Eleora
    Minatre skrev 2008-07-22 17:56:54 följande:
    Åhh, den är såååå fin men ser lite liten ut. Ska se om jag kan kika på den närmare i butik. Annars lutar det mot en skip hop saddlebag. Nu ska man ju också välja en fin färg. Har rosa suflett, vilken färg tycker ni passar bäst?
    Bubblegum!
    ~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • Noiis
    SooJuicy skrev 2008-07-22 13:43:31 följande:
    Nu har jag beställt denim basdelar från kidzshop, första gången jag köper ny bas
    Åh vad blev det för nån? Funderar på att beställa en i brunt!
  • myHappiness
    SooJuicy skrev 2008-07-22 13:43:31 följande:
    Nu har jag beställt denim basdelar från kidzshop, första gången jag köper ny bas
    Jag har beställt en liggdel i denim, men det dröjer nog lääänge innan de får in några. Typiskt.
  • oOrosamarängerOo

THJ: Skulle upskatta om du svarade på frågan i inboxen för att slippa framtida strul! Kanske skulle krava kompensation jag med annars

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14