• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Moa38
    Ms Ms Kanga skrev 2008-07-21 16:41:32 följande:
    olika varor har olika tullsatser och frakten från USA kan ibland vara lika dyr som varorna om grejerna skickas med kurir t ex Fedex eller UPS. Det billigaste är om det skickas med USPS (amerikanska posten), men lite borde du ändå tjäna när det är så stor prisskillnad.  Sen är det ju mycket struligare att reklamera en felaktig vara när man köpt den på andra sidan atlanten, det får man ju också fundera på om det är värt det
    jo det är sant. Tjänar man bara 1000 är det nog mer värt att köpa den här hemma faktiskt. Tack så hemskt mycket för informationen!!!!
  • ClaraBella

Hej tråden!
    Har en fråga som ni kanske kan svara på.. Hur är cameleonen att köra med vinterhjulen på? Blir det svårt eller är det som en vanlig vagn utan svängbara hjul??? Bor på landet men älskar vagnen och funderar på att köpa...     

• FinalFantasy
    ClaraBella skrev 2008-07-21 17:51:21 följande:
    Hej tråden! Har en fråga som ni kanske kan svara på.. Hur är cameleonen att köra med vinterhjulen på? Blir det svårt eller är det som en vanlig vagn utan svängbara hjul??? Bor på landet men älskar vagnen och funderar på att köpa...     
    Jag tyckte den blev tyngre och såklart mindre mjuk att svänga Blev som en typ emmaljunga eller brio i stilen
  • Trojka
    SooJuicy skrev 2008-07-21 16:09:44 följande:
    Ja, haha och har även haft lite andra versioner i tidigare annonser, jag har sparat bilderna
    Jag svarade faktiskt på annonsen , skrev att jag gärna ville ha bilder på alla färgerna. Blir spännande att se vilken vagn jag får bilder på. (Ja, jag har alldeles för lite att göra på min fritid )
  • Noiis
    Trojka skrev 2008-07-21 18:18:14 följande:
    Jag svarade faktiskt på annonsen , skrev att jag gärna ville ha bilder på alla färgerna. Blir spännande att se vilken vagn jag får bilder på. (Ja, jag har alldeles för lite att göra på min fritid)
    Hahaha samma som jag då, jag gilla denna annons http://www.blocket.se/vi/17148562.htm?ca=11_s Framförallt som det står i texten Ej på bild! Blev ju bara så nyfiken att jag mailade och frågade "Om det inte är vagnen på bilden i annonsen, ni säljer vilken vagn är det då som är tillsalu? kan man få en bild?" Fick svar tillbaka Nej det är inte den vagnen utan en annan sittvagn som vi inte har bilder på, men den är lik bugaboo....
  • Trojka
    Noas mamma skrev 2008-07-21 18:39:31 följande:
    Hahaha samma som jag då, jag gilla denna annons www.blocket.se/vi/17148562.htm Framförallt som det står i texten Ej på bild! Blev ju bara så nyfiken att jag mailade och frågade "Om det inte är vagnen på bilden i annonsen, ni säljer vilken vagn är det då som är tillsalu? kan man få en bild?" Fick svar tillbaka Nej det är inte den vagnen utan en annan sittvagn som vi inte har bilder på, men den är lik bugaboo....
    Öh...okej. Väldigt seriöst företag!
  • Noiis
    Trojka skrev 2008-07-21 18:48:01 följande:
    Öh...okej. Väldigt seriöst företag!
    Japp jag funderar på att köpa en av deras vagnar som inte finns på bild kan ju bli riktigt spännande
  • oOrosamarängerOo
    Trojka skrev 2008-07-21 18:18:14 följande:
    Jag svarade faktiskt på annonsen , skrev att jag gärna ville ha bilder på alla färgerna. Blir spännande att se vilken vagn jag får bilder på. (Ja, jag har alldeles för lite att göra på min fritid)
    Hihi, få se vad du får för svar då :-_D
    Hahaha samma som jag då, jag gilla denna annons www.blocket.se/vi/17148562.htm Framförallt som det står i texten Ej på bild! Blev ju bara så nyfiken att jag mailade och frågade "Om det inte är vagnen på bilden i annonsen, ni säljer vilken vagn är det då som är tillsalu? kan man få en bild?" Fick svar tillbaka Nej det är inte den vagnen utan en annan sittvagn som vi inte har bilder på, men den är lik bugaboo....
    Hahaha, seriöst!
  • madebyinferno
    Varför betala för att lägga in en videosnutt när de bara filmar på en bild??? För övrigt så är den väldigt lik ABC design´s bayamo som fanns för ett par tre år sen - (www.rotalis.biz)
    Milliam 0011, Linnéa 0509, Elias 0707 och bebis -09 ???
  • Suri

Är det någon som har en bild på sin bugga med akta graco på? Nyfiken på hur det kommer att se ut...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14