• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Liinda83
    FinalFantasy skrev 2008-07-23 14:08:30 följande:
    Muppsan: That is my plan Velar färg bara som tusanOkej behöver hjälp, sådan beslutsångest!Dessa färger får jag välja bland; Sand, Brund, OffwhiteVad ska va i sittdelsbas, varukorg, toppklädsel sitt och åkpåsen?Suflett har jag beställt en burberry
    Åhhhh brun bas med vit eller sand topp givetvis
  • FinalFantasy
    Liinda83 skrev 2008-07-23 15:30:10 följande:
    Åhhhh brun bas med vit eller sand topp givetvis
    Jo basen är jag 99% säker på men vilken topp då och vilken färg på åkpåse? *ilandsproblem*
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • MGn

Idag har mamma o jag sytt vår första suflett, den blev riktigt bra trots det var första försöket. Dock var inte tyget det snyggaste, men jag har skickat efter ett nytt som förhoppningsvis snart dyker upp. Så glad att vi fick ihop det ;)

• Fröken Småland
    Muppsan skrev 2008-07-23 13:56:38 följande:
    Vi kommer att få barn i slutet av december och jag ska köpa en Bugaboo Cameleon till det barnet. Nu har vi en Gecko, men vi använde aldrig liggdelen till den då sonen var liten utan köpte den då han var så stor att han kunde sitta...Nu funderar jag på om vi ska köpa en åkpåse också samtidigt, eller om det räcker med att ha ett täcke runt bebisen då den ligger i vagnen? Åkpåsen funkar ju super då man har sittdelen på, men funkar den lika bra då liggdelen är på? Blir det inte väldigt knöligt?
    Grattis till den kommande bebisen!
  • steffo trish

Halloj! Jag har fått lite hjärnsläpp; vilken amerikansk websida är det många här beställer från? Speciellt skötväskor? Vi har ju själva beställt men kan bara inte komma ihåg namnet!

• Ms Kanga

www.kiwikidsgear.com?

steffo trish skrev 2008-07-23 20:07:12 följande:
    Halloj! Jag har fått lite hjärnsläpp; vilken amerikansk websida är det många här beställer från? Speciellt skötväskor? Vi har ju själva beställt men kan bara inte komma ihåg namnet!
  • Muppsan
    mamma2003 skrev 2008-07-23 18:13:41 följande:
    Grattis till den kommande bebisen!
    Tack tack! Glad
  • oma

Min svägerska i LA har precis skickat iväg en beställning på en Cameleon, som vi får hem när svärföräldrarna kommer tillbaka till Sverige igen i augusti! Känns rätt bra att vi tjänade 3500 spänn på kuppen tack vare att dollarn är så låg!

• Suri
    oma skrev 2008-07-23 21:25:57 följande:
    Min svägerska i LA har precis skickat iväg en beställning på en Cameleon, som vi får hem när svärföräldrarna kommer tillbaka till Sverige igen i augusti! Känns rätt bra att vi tjänade 3500 spänn på kuppen tack vare att dollarn är så låg!
    Jag visst känns det bra!
    Vilken färg blev det?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14