• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • imsa

köpte ett UVskydd härom dagen då butiken här i hålan inte hade parasoll hemma. Nu har det gått sönder i en söm. Vad hade ni gjort? Gått tillbaka, eller försökt laga?

♥ nu är hon här ♥
  • Fru Indosaurie
    imsa skrev 2008-06-08 01:08:03 följande:
    har du beställt från NM tidigare? Kanske någon annan som har? behöver inte vara bbgrejs utan ex skor och likn? funkade det bra?
    jag har beställt därifrån och fått 4 paket.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • oOrosamarängerOo
    imsa skrev 2008-06-08 01:08:03 följande:
    har du beställt från NM tidigare? Kanske någon annan som har? behöver inte vara bbgrejs utan ex skor och likn? funkade det bra?
    Jag känner en tjej som beställer massvis från nm, allt utom bubaboo o bebisprylar då men ska väl inte spela nån roll. Det har aldrig vart några problem där iallafall.
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-07 23:07:20 följande:
    Ni som har flera sufletter, hur förvarar ni dom? Jag har en kartong som dom ligger i men nu börjar det bli trångt och måste skaffa något bättre/större..
    I förvaringskartongerartong som man kan köpa på ex ikea.
  • oOrosamarängerOo

Någon som behöver en transportbag till bee, så reas de hos gucce nu för 1095;- *tipsar*

• AnniPanni
    PIRR78 skrev 2008-06-07 22:17:30 följande:
    Nu måste jag bara kolla med er "buggamasters"..Köpte ett bugaboo-parasoll till vår cameleon idag. Fattar inte hur det ska sitta på ett bra sätt. Sitter det på chassit får den ej fäste och glider och på bågen till liggdelen är fästet för litet..Någon som kan hjälpa?
    Låter som att du har fel fäste på parasollet Man ska ju få med två st fästen.
  • AnniPanni
    martina78 skrev 2008-06-07 21:44:29 följande:
    Varit sugen på en bemine länge men upplevt den som liten när jag sett den på bild, men den rymde mer än jag trodde Ja det står ju inte skrivet mammaväska på den och den är ju hur söt och snygg som helst för att inte tala om praktisk, synd bara att den inte finns i en "killfärg" för det är precis en sådan min karl skulle behöva, som det är nu öser han ner sina grejer i min handväska/skötväska och så får jag släpa runt på det Vart bär era karlar runt sina grejer någonstans - i fickorna lr??
    ha ha nä alla sambons grejer hamnar i skötväskan alternativt min handväska. Nu har han iof en egen skötväska men det är ju inte direkt så att han tar den under armen om vi ska ut *s*
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-06-08 08:43:46 följande:
    Låter som att du har fel fäste på parasollet Man ska ju få med två st fästen.
    Nä, det ska sitta på ramen på det svarta. På gamla parasollet är det bara ett fäste, vilket funkar utmärkt
    parasoll fästes på buggen.jpg
  • AnniPanni
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-07 23:07:20 följande:
    Ni som har flera sufletter, hur förvarar ni dom? Jag har en kartong som dom ligger i men nu börjar det bli trångt och måste skaffa något bättre/större..
    Jag har mina i transportväskan till cammen.
  • AnniPanni
    Finasteunge skrev 2008-06-07 22:51:29 följande:
    Hallå alla.. Nu har ja fått mitt hela chassi.. Hoppas att ni andra som väntat har fått era nu =D
    Vad kul! Verkar det som att de har löst problemet med handtaget nu?
  • AnniPanni
    SooJuicy skrev 2008-06-08 08:51:01 följande:
    Nä, det ska sitta på ramen på det svarta. På gamla parasollet är det bara ett fäste, vilket funkar utmärkt
    njae ska och ska. Jag har mitt på sidan av chassit I lilla instruktionsboken som följde med så står det ju vart de olika fästena passar o inget av de tycker jag verkar passa bra på ramen egentligen. Men det funkar ju bevisligen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14