• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-06-08 09:01:09 följande:
    njae ska och ska. Jag har mitt på sidan av chassit I lilla instruktionsboken som följde med så står det ju vart de olika fästena passar o inget av de tycker jag verkar passa bra på ramen egentligen. Men det funkar ju bevisligen
    Fast då har du ju med två fästen? Det "gamla" parasollet ska fästas på ramen, det går inte att fästa nånannan stans.
  • AnniPanni
    SooJuicy skrev 2008-06-08 09:22:11 följande:
    Fast då har du ju med två fästen? Det "gamla" parasollet ska fästas på ramen, det går inte att fästa nånannan stans.
    oki... borde inte även det gamla parasollet passa på det nya fästet? Tänkte mer på att det är ju typ samma som på mugghållaren.
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-06-08 09:32:44 följande:
    oki... borde inte även det gamla parasollet passa på det nya fästet? Tänkte mer på att det är ju typ samma som på mugghållaren.
    Nä, det går inte, bara på bee chassit.

Mallan: Kartongmåttet till been är: 74*32*46
  • mallan brallan

SooJuicy: Tack så jättemycket! Nu ska sherlock undersöka här...

Nån som har Camens kartong-mått nära till hands?

• oOrosamarängerOo
    MildaMaränger skrev 2008-06-08 10:10:25 följande:
    Jag funderar på solskydd till min vagn. Vilket är bäst? Parasoll eller sån sunscreen? eller fungerar det bra med bara en liten filt?
    Jag har parasoll och en solskyddsfilt från aussie finest, ville ha nåt mer än bara parasoll med tanke på att det lyser igenom uv-nätet i sommarsufflan och ligger bra över vagnen utan att glida eller blåsa av.
    mallan brallan skrev 2008-06-08 10:11:55 följande:
    SooJuicy: Tack så jättemycket! Nu ska sherlock undersöka här...Nån som har Camens kartong-mått nära till hands?
    Vassego! Hoppas du kommer fram till nåt
  • zarahz

Måtten på cammens kartong: 95*53*25...

Höll precis på att försöka få undan den nånstanns...

mallan brallan skrev 2008-06-08 10:11:55 följande:
    SooJuicy: Tack så jättemycket! Nu ska sherlock undersöka här...Nån som har Camens kartong-mått nära till hands?
    Mario 2002 Melwin 2008
  • sweetlina

hejsan

är detta ett bra pris på en bagagnad, äre dumt o köpa begagnad när garanti o sånt nästan e slut?

www.blocket.se/vi/16701248.htm

och vet ni hur det fungerar med garantin om man köper bagagnad fårn en annan stad om det skulle bli något fel, måste man då åka t affären där den är köpt?

• Fru Indosaurie
    sweetlina skrev 2008-06-08 10:35:25 följande:
    hejsanär detta ett bra pris på en bagagnad, äre dumt o köpa begagnad när garanti o sånt nästan e slut?www.blocket.se/vi/16701248.htm vet ni hur det fungerar med garantin om man köper bagagnad fårn en annan stad om det skulle bli något fel, måste man då åka t affären där den är köpt?
    garantin slutar att gälla när vagnen säljs vidare, den gäller bara för den första köparen.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • sweetlina

Aha oki, med andra ord är det inte så smart att köpa en begagnad fårn någon man ej känner:) tack tack

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14