• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • sofie3

Garanti lapp på svenska ska det finnas med? Sån som man skickar in eller gäller kvittot som garanti??

• sweetlina

Om man köper en vagn "begagnad" där de som köpt den från affären ej fyllt i garantikortet då vad gäller då, då gäller väl garantin och jag kan väl utnytja det i den stad jag bor eller?

• Johanna200

hej i tråden...har en lite fråga om bilstolsadaptrar som någon kanske kan svara på...pratade precis med en tjej på Knodd som påstod att adaptrarna till maxi cosi fungerar till acta logico S... och att hon hade flera kunder som hade använt det så, det skulle vara lite krångel att få dit men det skulle fungera. Jag kände att jag blev lite skeptisk....någon som vet???

• sofie3

Hittar bara engelsk, tysk mfl lappar ska det finnas svensk??

• thj
    Johanna200 skrev 2008-06-08 11:09:39 följande:
    hej i tråden...har en lite fråga om bilstolsadaptrar som någon kanske kan svara på...pratade precis med en tjej på Knodd som påstod att adaptrarna till maxi cosi fungerar till acta logico S... och att hon hade flera kunder som hade använt det så, det skulle vara lite krångel att få dit men det skulle fungera. Jag kände att jag blev lite skeptisk....någon som vet???
    Hmm.
    Vi har en adapter som är till akta graco's modeller,den är som en båge som man sätter stolen i..
    Har svårt att tro att maxicosi adaptern funkar på akta.

Kram
  • Stella81

Hej alla Behöver lite smakråd vilket ni brukar vara bra på Ska köpa en offwhite topp till min bruna bas och kan inte bestämma mig om jag ska ha vitt eller brunt parasoll. Vad tycker ni?

• thj
    sofie3 skrev 2008-06-08 10:52:40 följande:
    Garanti lapp på svenska ska det finnas med? Sån som man skickar in eller gäller kvittot som garanti??
    Det ska finnas ett svenskt garantikort ifyllt med dina uppgifter.
    Serial nr inköpsdatum och vart den är köpt..

Kramix
  • Kajsan
    Stella81 skrev 2008-06-08 11:19:56 följande:
    Hej alla Behöver lite smakråd vilket ni brukar vara bra på Ska köpa en offwhite topp till min bruna bas och kan inte bestämma mig om jag ska ha vitt eller brunt parasoll. Vad tycker ni?
    Brunt, det kör jag med, för då kan man matcha det med andra toppar!
  • jessica1979

ModestyClara: Bad du babytrader om kompensation eller fick du det automatiskt? Anledningen att jag frågar är att jag själv inte har blivit erbjuden någon.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14