• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Trasan0606 skrev 2008-07-25 12:16:26 följande:
    Jag har en svart cam och använder nu sittdelen och tycker att lillen är så fruktansvärt varm och svettig när jag tar upp honom. Och då brukar jag undvika solen. Hur gör ni andra, har ni något mellan barn och vagn och i så fall vad? Vet inte vad som kan tänkas passa med tanke på bälte osv....
    Jag har i en formpassad lammskinn (bild borde finnas i galleriet)superbra!
  • MGn
    Jag har en svart cam och använder nu sittdelen och tycker att lillen är så fruktansvärt varm och svettig när jag tar upp honom. Och då brukar jag undvika solen. Hur gör ni andra, har ni något mellan barn och vagn och i så fall vad? Vet inte vad som kan tänkas passa med tanke på bälte osv....
    vi kör med sittdyna
  • FinalFantasy

Woho sålde av en bärsjal och BB selen nu och tjänat 750 kr Kanske man ska trolla fram lite mer och köpa klädseln nu?
    Byta basen först eller toppklädseln?

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Corpset

De här arm-muffarna som jag sett på bilder, ingår de i de nya basen, eller köper man dem separat?

• vienna74
    Svar på #4509
    hejsan...
    jag köpte ett frotté skydd till min bugaboo sittdel och det passar jättebra. Jätteskönt för lillkillen när det är varmt + att det finns manga fina färger att välja mellan.Kommer fran en firma som heter Koeka (koeka.nl). Jag vet tyvärr inte vart och om man kan köpa den i Sverige för jag har köpt min i Wien där jag bor, men om det finns kan jag bara rekommendera!!!
  • thj
    Corpset skrev 2008-07-25 14:45:46 följande:
    De här arm-muffarna som jag sett på bilder, ingår de i de nya basen, eller köper man dem separat?
    De ingår i nya basen
  • imaj
    MejaKiZnic skrev 2008-07-25 17:03:23 följande:
    Vem hade bild på acto graco bilskydd på camen?
    kajsan tror jag det var...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14