• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FinalFantasy

kidzshop

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Kajsan
    imaj skrev 2008-07-25 17:19:38 följande:
    kajsan tror jag det var...
    Inte jag
  • Linn och Robin
    SooJuicy skrev 2008-07-24 14:07:38 följande:
    Basen är varukorg, sittdelsbas och liggdelsbas. Toppklädsel är suflett,sittdelstopp och liggdelslock.
    Men vart hittar jag detta på kidzshop?
  • Noiis

Var inne på sprall på NK i går och reklamerade min OiOi väska. Kom ju på att jag lovade att kolla på barnvagnen som hade svängbara framhjul   (nån annan har kanske kollat redan så sorry om jag upprepar mig) Vagnen hade 6 hjul alltså 4 fram 2 bak. Kom från ett märke som hette la ninna och kostade 895 kr

• julmusten

Hej i traden, jag ville bara hora om nan i Sverige har haft lite problem med vagnen nar den blir buren i trappor, (och har barn i sig).

For bade jag och en tjej till jag kanner har haft identiska saker handa med vara vagnar nar vi tagit dem upp och ner i trappan i tunnelbanan har. Nar jag har hallt i handtaget och nan annan i pinnen under framhjulen sa har hela handtaget borjat ge efter liksom. Jag har ringt Bugaboo och kommer fa ett nytt chassi, men ar det nagot som nan annan har samma problem skulle jag vilja veta. For da ar det nog dags att skippa vagnen tyvarr. Jag alskar den annars, men det kanns inte sakert att ga runt med en vagn vars handtag ger vika.

Min dotter ar ingen tungviktare direkt, och jag har inte overdrivet mycket i vaskan som hanger pa, sa jag vet inte vad det kan bero pa. Kan nagot ha gatt sonder nar jag flugit med vagnen tro?? Jag har en vaska till den, men man vet ju aldrig.

Anyway... Ville som sagt bara hora mig for.

• Senap

Hej julmusten
    Jag har bara hört om ett liknande fall tidigare. Och det var för länge sedan - flera år tror jag *tänker efter*
    Nej. Det är inte ett vanligt fel enligt mig.

Jag har hört om några mindre trevliga fel på Bbn men inte återkommande (förutom det beryktade nya snapfästet på handtaget)
    Kolla det på ditt nya chassi.

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • julmusten

Vad ar det for snapfaste??? Jag kommer tydligen fa nya framjul med, for de jag har funkar inte med 2008 chassit. Jag fattade inte riktigt halften av vad de sa till mig, och att forsoka forklara vad som hande over telefonen var lite knepigt med, men det gick ju tillslut.

Jag ringde lite i sista minuten med, for jag kopte tydligen vagnen for tva ar och en vecka sen, och garantin haller bara i tva ar, men de hade overseende som tur var!!! Sa ar nagot fel ring pa en gang ar mitt tips!!

• Senap
    Svar på #4526
    Det är nytt Cam-chassi du får va?
    På det nya chassit är det snap-fästen på det ställbara handtaget istället för vingmuttrarna som var tidigare. Men BB har haft problem med att den släpper och att handtaget då glider på ena eller båda sidorna.
    De ska ha åtgärdat problemet men kolla för säkerhets skull. Enklast genom att ställa handtaget på yttersta och försöka trycka ihop det mot en våg. Den ska klara 15 kg (? eller 10 kg? minns inte riktigt) utan att glida.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • julmusten

Ja-ha ja, varat las hade vi problem med ocksa!! De hade helt last sig sa vi kan inte andra hojden.

• Sweetsugar
    Sweetsugar skrev 2008-07-24 23:53:32 följande:
    En fråga bara, när man beställer från babytrader. Betalar man vid beställning, när det är 8-10 veckors leverans??
    Puffar min fråga....
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14