• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • jellona0507
    artan060914 skrev 2008-07-29 13:15:20 följande:
    Ja men jag sitter ju här och ljugerJovis gatan heter gatan.
    Hahahhaa Såg adressen på Englagåvan's hemsida!
  • Natural
    artan060914 skrev 2008-07-29 13:15:20 följande:
    Ja men jag sitter ju här och ljugerJovis gatan heter gatan.
    Ja sa den rätta gatan till henne
  • Natural
    jellona0507 skrev 2008-07-29 13:14:36 följande:
    Ahh, då ska jag nog hitta! :D Då blir det att ringa de i förväg sen och se om de har någon färg jag vill ha inne! Hur har ni andra gjort, "behöver" man åkpåse till en 1½åring? Engla kommer vara runt 1år och 3-4 när vintern börjar.. blir det bökigt med skor i åkpåsen?
    Jag kommer ha åkpåse. Lägg skorna i varukorgen.
  • jellona0507
    Natural skrev 2008-07-29 13:20:54 följande:
    Jag kommer ha åkpåse. Lägg skorna i varukorgen.
    Bra idé! Vill gärna ha en brun eller orange åkpåse.. Fast först måste jag bestämma mig för färgen på själva vagnen!
  • Virriga familjen
    Lille Mammsen skrev 2008-07-29 11:39:00 följande:
    Är väl billigt för en Cam?? (ej min) www.blocket.se/vi/17318381.htm
    Köpte min cameleon -06 för samma pris. Dock var det en hel del skönhetsfel på shassit. Tyckte också att det var billigt och frågade såklart varför de skulle sälja den. Säljaren svarade att deras barn hade inget behov av vagnen mer.
  • SchumiFerrari
    Virriga familjen skrev 2008-07-29 13:23:48 följande:
    Köpte min cameleon -06 för samma pris. Dock var det en hel del skönhetsfel på shassit. Tyckte också att det var billigt och frågade såklart varför de skulle sälja den. Säljaren svarade att deras barn hade inget behov av vagnen mer.
    låter bra..
    *Älskade Noa*
  • molly 81

Hej alla! Längesen jag var här!!

Dottern har fått provsitta sin sittdel ett par gånger(kortare turwer till affären och så). Hon är tre månader. Hon börjar tycka det är roligt att se. Men(alltid dessa men)är det för tidigt?! Jag tycker nog det, medan hon verkar tycka det är skoj att se sig omkring, dessutom sitter hon inte upp utan vi har det på mellanläget!

Vad göra? för att hålla på att kränga av och på sitt/liggdel är lite jobbigt. Och det är inget alternativ att köpa en ram, bara för denna sakens skull..

• Moa38

var det någon här som låtit sin tvååring sova i liggdelen på en utflykt (småsyskonet blev buret?)

jag har bytat till liggdelen (fast det är 2 månader kvar men vi använder bara sulky nu till tvååringen men jag vet att han gärna vill ligga i liggdelen när han ser den (ingen möjlighet att sätta undan vagnen)
    Men det kan väl inte skada vagnen om han ligger lite i den ibland för att han tycker det är mysigt.

• artan060914
    Natural skrev 2008-07-29 13:20:06 följande:
    Ja sa den rätta gatan till henne
    Nä inte du heller
    Du sa Jonisgatan

Men hon ska nog kunna hitta iaf
    Mammas tjejer!!
  • Stormis

Igen:
    Det här med parasoll...
    -Om man köper ett beg så ingår det oftast bara ett fäste, dvs till Cams ram? Stämmer det?
    -Om man köper ett nytt eller nyare beg så ingår det fler fästen, eller hur? Vilka?
    -Jag har investerat i en ny mugghållare medtusen (fyra...) olika fästen - passar parasollen i de också eller är de annorlunda???

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14