• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • jellona0507
    SooJuicy skrev 2008-07-29 12:25:11 följande:
    Men säger oxå, köp inte av babyproffsen, skulle aldrig göra det! De behandlar sina kunder som skit och tycker iprincip att när en vara är såld så har de inte nåt mer med den att göra, så reklammationsmässigt suger de!
    Jag har aldrig köpt vagn från babyproffsen tidigare, bara babyland, barnens hus och kidzshop. Sen begagnat. Får söka mig till en butik som vet vad de säljer, och som hjälper om man får problem med vagnen! Är ändå en hyffsat dyr vagn man köper!
  • artan060914
    jellona0507 skrev 2008-07-29 11:54:40 följande:
    Åh vad bra att du sa det! Då kikar jag här i Stockholm! Vill gärna ha vagnen direkt, för otålig för att vänta! Någon som har köpt från den butiken som finns i heron city (kungens kurva)? Eller finns det någon i Södertälje tro?
    Englagåva i södertälje säljer bugaboo
    Vet dock inte om det är lev tid men värt att kolla
    Den ligger i polisbacken.
    Mammas tjejer!!
  • SchumiFerrari
    Lille Mammsen skrev 2008-07-29 11:39:00 följande:
    Är väl billigt för en Cam?? (ej min) www.blocket.se/vi/17318381.htm
    undrar det samma...Är det på "riktigt" eller den människan som har lurat eller försökt lura folk innan??
    *Älskade Noa*
  • jellona0507
    artan060914 skrev 2008-07-29 13:05:10 följande:
    Englagåva i södertälje säljer bugabooVet dock inte om det är lev tid men värt att kollaDen ligger i polisbacken.
    Passande namn! Är till min Engla jag ska köpa vagnen! Har dock ingen aning om var polisbacken ligger! Nyinflyttad här!
  • artan060914
    jellona0507 skrev 2008-07-29 13:06:13 följande:
    Passande namn! Är till min Engla jag ska köpa vagnen! Har dock ingen aning om var polisbacken ligger! Nyinflyttad här!
    Ok, vad passande
    Det är på stan...
    Om du står på torget med näsan mot kyrkan (rådhuset på högersida och apoteket, telia, tingsrätten mfl på vänster sida) så går du då upp för en lång backe till vänster.
    Johnells, gant, video in ligger på samma gata.
    Gatan heter Lovisingatan. 
    Mammas tjejer!!
  • Natural
    Jonisgatan. Vet du vad Nygatan ligger? Mitt emot gammla bion elelr om du går till torget mitt emot St Ragnhilds kyrka, ta till vänsterupp för backen på höger sida mitt i backen ligger Englagåva.
    Men har du inte haft Bugaboo förr?
  • jellona0507
    artan060914 skrev 2008-07-29 13:11:13 följande:
    Ok, vad passandeDet är på stan...Om du står på torget med näsan mot kyrkan (rådhuset på högersida och apoteket, telia, tingsrätten mfl på vänster sida) så går du då upp för en lång backe till vänster.Johnells, gant, video in ligger på samma gata.Gatan heter Lovisingatan. 
    Ahh, då ska jag nog hitta! :D Då blir det att ringa de i förväg sen och se om de har någon färg jag vill ha inne!

Hur har ni andra gjort, "behöver" man åkpåse till en 1½åring? Engla kommer vara runt 1år och 3-4 när vintern börjar.. blir det bökigt med skor i åkpåsen?
  • artan060914
    Ja men jag sitter ju här och ljuger
    Jovis gatan heter gatan.
    Mammas tjejer!!
  • Natural
    Ms Ms Kanga skrev 2008-07-29 08:37:20 följande:
    Det går åt knappt en meter, den dynan jag har är 50 cm bred på bredaste stället och 85 cm lång. Den är fylld med 2 cm tjock "vadd i metervara"
    Ok, då ska här fixas tyg. har hittat ett som jag är sååå fint. Men rita mönster är jag skitkass på så nån som har får gärna dela med sig ett till mig
  • artan060914

Hahaha har ju bara bott på den gatan...
    Minnet är bra men kort!!
    Om du slår på Eniro så får du tom en karta, omöjligt att missa!!

Mammas tjejer!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14