• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Caeruleus

Nu har jag sytt färdigt dynan till Been. Det vore väldans snällt om någon kunde lägga bilderna i bildtråden?

Tyvärr så syns inte färgerna så bra bilderna men de går i vitt, svart och brunt.

mallan brallan skrev 2008-07-29 21:35:29 följande:

Hörni, apropå Bee! Jag har ett megaproblem med mitt vagnhelvete.När jag ska ner för trappor är det allt för oftast en sån härliten kant innan trappstegen kommer å den fastnar fanskapet i!
    Jepp det irriterar mig med men nu har jag lärt mig vad jag kan köra över eller inte och trycker upp framhjulen.
    Och när jag skall nerför en kort trappa så lyfter jag vagnen med sonen i och knallar ner . Än så länge väger han bara 10 pannor och då är det inga problem. Men det händer väldans sällan tur nog.
  • mallan brallan

gosh! Hur krallig är du igentligen?
    Det är knappt jag orkar väga 11 kilo bebis utan vagn!

Caeruleus skrev 2008-07-29 22:27:37 följande:
    Nu har jag sytt färdigt dynan till Been. Det vore väldans snällt om någon kunde lägga bilderna i bildtråden? Tyvärr så syns inte färgerna så bra bilderna men de går i vitt, svart och brunt.mallan brallan skrev 2008-07-29 21:35:29 följande:Jepp det irriterar mig med men nu har jag lärt mig vad jag kan köra över eller inte och trycker upp framhjulen.Och när jag skall nerför en kort trappa så lyfter jag vagnen med sonen i och knallar ner . Än så länge väger han bara 10 pannor och då är det inga problem. Men det händer väldans sällan tur nog.
  • Caeruleus

Krallig njane inte så värst.. men jag har nog blivit lite starkare i sommar. Har nämligen dränerat framsidan på huset och skottat tokigt mycket grus

• Emmsan
    mallan brallan skrev 2008-07-29 21:35:29 följande:
    Hörni, apropå Bee! Jag har ett megaproblem med mitt vagnhelvete.När jag ska ner för trappor är det allt för oftast en sån härliten kant innan trappstegen kommer å den fastnar fanskapet i!
    men åhh har samma problem med min cam :(
  • Caeruleus
    Emmsan skrev 2008-07-29 22:54:59 följande:
    men åhh har samma problem med min cam :(
    Va, är det samma problem med CAM??????
  • Emmsan

alltså är kanten fööör hög innan trappsteget tycker jag det är svårt att få över den ibland

• Smultronpaj

mallan brallan skrev 2008-07-29 22:40:20 följande:

gosh! Hur krallig är du igentligen?Det är knappt jag orkar väga 11 kilo bebis utan vagn!
    Jag lyfter lätt son och vagn två trappor upp utan problem och jag är liten/kort. Jag skulle bli orolig över min hälsa om jag inte klarade det...
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-07-29 22:13:49 följande:

.Tacka vet jag UJ. Visst Kajsan, visst? Visst?
    Nä nä nä, försök inte! Camen är bäst
  • Kajsan
    Cajsan skrev 2008-07-29 22:17:54 följande:
    Kajsan: Med terränghjulen/vinterhjulen behövs alltså ingen annan vagn?! . Fast den är ju lite bökig att fälla ihop med terränghjulen.... men det kan jag leva med!
    What? " Behövs ingen annan vagn"?!
    Flera vagnar behövs ALLTID, hittar man ingen anledning så hittar man på anledningar!
  • Noiis
    jellona0507 skrev 2008-07-29 18:48:02 följande:
    Har tidigare skickat 3 skip*hop, alltid kostat 55kr! Blir inte sand smutsig fort? Måste se färgerna irl innan jag bestämmer mig!
    Jag har sand, köpte de som första bas. När det kom en väldig regn skur för några vackor sedan såg vagnen så sunkig ut och den såg så skitig ut. Varukorgen hade jätte fula smutsfläckar. Tvättade delarna och fläckarna gick bort sen nån vecka senare hade jag fula skit fläckar igen och då gav jag upp. Visst jag kan reta mig som fan på fläckar så jag är kanska känslig men jag har sett flera buggor som ser ut som fan rent ut sagt (varierande färger) och så vill inte jag att min bugga ska se ut Nu har jag grå och är jätte nöjd. inga fula fläckar trotts att vi varit på landet och ute i regn. dock så tycker jag nu att brun är snyggare och är bra sugen på att byta bas!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14