• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Xiola skrev 2008-07-29 18:52:48 följande:
    Vet inte hur det funkar men hörde ngn som sa att det finns vinterhjul som tillbehör? Kanske värt att kolla upp...
    Nej det finns inte.
  • loveliva

Någon vänlig själ som har bild på Bugga & Skip hop dash???

Funderar på en brun till min sandbas & rosa topp För visst har den bruna dashen rosa kanter?

Nygift & nyförälskad!
  • oOrosamarängerOo
    jellona0507 skrev 2008-07-29 18:48:02 följande:
    Har tidigare skickat 3 skip*hop, alltid kostat 55kr! Blir inte sand smutsig fort? Måste se färgerna irl innan jag bestämmer mig!
    Sand är nog den färgen som blir minst smutsig vad det gäller bas, syns mycket tydligare på mörkare färger...gatstänk mm.
  • Cajsan

Åh, måste bara dela med mig av hur underbart det är med vinterhjul på skogsvägar! Har haft dem på hela sommaren när vi har varit på landet! Bara grusvägar och skog, stenar och kvistar! Funkar kanon! Så nu har de verkligen kommit till nytta! (använde dem ju bara 2 gånger under vintern! )

• jellona0507
    SooJuicy skrev 2008-07-29 19:28:56 följande:
    Sand är nog den färgen som blir minst smutsig vad det gäller bas, syns mycket tydligare på mörkare färger...gatstänk mm.
    Okej! Är lite sugen sand - rosa med rosa åkpåse!
    Hoppas butiken har de färgerna inne sedan!
  • Kajsan
    Cajsan skrev 2008-07-29 19:30:10 följande:
    Åh, måste bara dela med mig av hur underbart det är med vinterhjul på skogsvägar! Har haft dem på hela sommaren när vi har varit på landet! Bara grusvägar och skog, stenar och kvistar! Funkar kanon! Så nu har de verkligen kommit till nytta! (använde dem ju bara 2 gånger under vintern! )
    Ja, jag har också haft mina på grusvägar i sommar ett par gånger, funkar jättebra! på vintern behövs de ju knappast.
    Men sen kom jag på att jag hade Urban Jungeln för det ändamålet...
  • Linn och Robin
    Xiola skrev 2008-07-29 18:52:48 följande:
    Vet inte hur det funkar men hörde ngn som sa att det finns vinterhjul som tillbehör? Kanske värt att kolla upp...
    En del säger kanske terränghjul men de finns åtminstone andra hjul än de små svängbara. Ska nog fungera ypperligt i snö o.s.v
    skall själv köpa dem innan vintern till min kommande bugga
  • Isanna
    Linn och Robin skrev 2008-07-29 19:54:28 följande:
    En del säger kanske terränghjul men de finns åtminstone andra hjul än de små svängbara. Ska nog fungera ypperligt i snö o.s.v skall själv köpa dem innan vintern till min kommande bugga
    Men inte finns det väl terränghjul som passar Been?! Till de andra buggorna funkar terräng/vinterhjulen toppen!

Vinter med Bee i snöiga Norrland är nog ingen hit, men jag ska testa iallafall, bara så att jag vet.
  • ängeln83

Åååh va det är roligt när Buggorna blir flera på gatorna, idag när vi var i Jkpg så såg jag 7 st alla i olika fina färg kombos.
    Dock är jag fortfarande den enda i vår lilla by som stoltserar med en Bugga, fast det är ju ganska kul det också, förutom att ett X antal människor kommit fram och frågat varför sonen sitter i rullstol

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Linn och Robin
    Isanna skrev 2008-07-29 20:44:07 följande:
    Men inte finns det väl terränghjul som passar Been?! Till de andra buggorna funkar terräng/vinterhjulen toppen!Vinter med Bee i snöiga Norrland är nog ingen hit, men jag ska testa iallafall, bara så att jag vet.
    Ahaa så långt hängde inte jag med.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14