• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SchumiFerrari
    Stormis skrev 2008-07-29 14:00:23 följande:
    Igen:Det här med parasoll...-Om man köper ett beg så ingår det oftast bara ett fäste, dvs till Cams ram? Stämmer det?-Om man köper ett nytt eller nyare beg så ingår det fler fästen, eller hur? Vilka?-Jag har investerat i en ny mugghållare medtusen (fyra...) olika fästen - passar parasollen i de också eller är de annorlunda???
    parasollen borde passa... min vagn med tillbehör är i bilen nu så kan inte kolla..
    *Älskade Noa*
  • Mamisita

Ni som har bee, hur är den att köra i snö? Tror ni man kan ha den i norrland under vintern? Hur sitter en +2åring i den?

• oOrosamarängerOo
    Mamisita skrev 2008-07-29 14:34:57 följande:
    Ni som har bee, hur är den att köra i snö? Tror ni man kan ha den i norrland under vintern? Hur sitter en +2åring i den?
    Tror inte det är nån som haft been i snö och den är framförallt inte gjord för det och kommer inte funka.
  • LillaMiss Piggy

Nu har jag använd min Cameleon i två veckor. I LOVE IT !!!

Den är så lätt och smidig. Min kompis som inte planerar barn har bestämt sig att oxå skaffa en sån Det enda som får ett minus är varukorgen annars är jag helt nöjd.

Änvänder ni nån lås när ni ska ställa ifrån er vagnen en längre stund?? Måste skaffa en till min

• jellona0507

Någon som har bild på sin vagn med orange bas och rosa canvas top? Är lite sugen på den blandningen.. men blir den för skrikig?

• Emmsan
    Moa38 skrev 2008-07-29 13:52:16 följande:
    var det någon här som låtit sin tvååring sova i liggdelen på en utflykt (småsyskonet blev buret?)jag har bytat till liggdelen (fast det är 2 månader kvar men vi använder bara sulky nu till tvååringen men jag vet att han gärna vill ligga i liggdelen när han ser den (ingen möjlighet att sätta undan vagnen)Men det kan väl inte skada vagnen om han ligger lite i den ibland för att han tycker det är mysigt.
    liggdelen klarar bara 9 kilo så jag tror att den kan va farlig om barnet väger mer dvs kardborrebanden håller inte
  • Moa38
    Emmsan skrev 2008-07-29 15:29:11 följande:
    liggdelen klarar bara 9 kilo så jag tror att den kan va farlig om barnet väger mer dvs kardborrebanden håller inte
    ok, det förståss. tänkte inte på det  Tack
  • Natural
    jellona0507 skrev 2008-07-29 13:21:52 följande:
    Bra idé! Vill gärna ha en brun eller orange åkpåse.. Fast först måste jag bestämma mig för färgen på själva vagnen!
    Det kanske är en fördel
  • Natural
    jellona0507 skrev 2008-07-29 15:20:41 följande:
    Någon som har bild på sin vagn med orange bas och rosa canvas top? Är lite sugen på den blandningen.. men blir den för skrikig?
    Kolla BT, tror Angelinah har den kombon
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14