• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    molly 81 skrev 2008-07-29 16:15:23 följande:
    Sittdelen, när börja använda!?
    alltså vår lille är 4 månader om ngr dagar o vi bytte i förrgår bara för att testa hur han satt sen har det inte blivit att vi bytte tillbaka mellan läget är ju som hans babysitter så han är nöjd nu när han kan vara med mer tex sitta med vid bordet när vi äter tittar på tvn en stund när killarna kollar på film.. men visst alla barn gillar inte sittdelen så tidigt o jag kommer säkert att skifta över till liggdelen om vi tex åker iväg ngr dagar eller då  :) prova dej fram :)
  • molly 81

Hon är ju helnöjd.. Men å andra sidan ska de väl gärna kunna sitta någorlunda själv. Fast Ellen är så stadig och "tappar" inte sitt huvud.. Men det är meckigt att byta. Och jo, ska vi iväg längre stunder så blir det liggdel.. De vilar ju mer i en sådan, när de e så små..

• Natural

Nån som vet vad det kostar att skicka en skip Hop inom Sverige?

OT jag vet, men hoppas någon vet.

• jellona0507
    Natural skrev 2008-07-29 18:16:45 följande:
    Nån som vet vad det kostar att skicka en skip Hop inom Sverige?OT jag vet, men hoppas någon vet.
    55kr! Skickade min idag!
  • jellona0507

Vilken kombination är snyggast?
    Orange bas - rosa canvas - rosa åkpåse
    Brun bas - rosa canvas - brun åkpåse
    Brun bas - orange canvas - brun åkpåse
    Sand bas - brun canvas - sand åkpåse

Kan inte bestämma mig!

• Ms Kanga
    jellona0507 skrev 2008-07-29 18:39:04 följande:
    Vilken kombination är snyggast?Orange bas - rosa canvas - rosa åkpåseBrun bas - rosa canvas - brun åkpåseBrun bas - orange canvas - brun åkpåseSand bas - brun canvas - sand åkpåseKan inte bestämma mig!
    Brun bas, rosa canvas, brun åkpåse tycker jag men sand bas är ju nästan snyggare än brun ... svårt val ... i-lands problem
  • Natural
    jellona0507 skrev 2008-07-29 18:37:13 följande:
    55kr! Skickade min idag!
    Tack, det var det jag tippade på också.

Sedan tycker jag sand/brun är snygg med sand åkpåse (har själv )
  • jellona0507

Ms Ms Kanga skrev 2008-07-29 18:41:45 följande:

Brun bas, rosa canvas, brun åkpåse tycker jag men sand bas är ju nästan snyggare än brun ... svårt val ... i-lands problem
    [/citat]

Jag har total fastnat för bruna färgen, lutar därför mot brun bas.. men topfärgen.. svårt val!
    Natural skrev 2008-07-29 18:45:50 följande:
    Tack, det var det jag tippade på också.Sedan tycker jag sand/brun är snygg med sand åkpåse (har själv )
    Har tidigare skickat 3 skip*hop, alltid kostat 55kr!
    Blir inte sand smutsig fort? Måste se färgerna irl innan jag bestämmer mig!
  • Xiola
    Mamisita skrev 2008-07-29 14:34:57 följande:
    Ni som har bee, hur är den att köra i snö? Tror ni man kan ha den i norrland under vintern? Hur sitter en +2åring i den?
    Vet inte hur det funkar men hörde ngn som sa att det finns vinterhjul som tillbehör? Kanske värt att kolla upp...
  • Bobbenn

Har nu satt ut min EL CC på annons och fått intresserade. Blir ev en BB C för mig fast begagnad då. Vilka priser är rimliga och vad bör jag tänka på?

mamma
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14