• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Iddah
    mamma2003 skrev 2008-07-31 21:21:13 följande:
    Iddah: Har du kollat på hemsidan om det möjligen är så att företaget har semesterstängt?
    Mailade väl första gången i april lr maj nåt. Så fall har dom en lång semester
  • trullsa

Maila bugaboo direkt istället. Jag fick problem med snappfästet på min bee som jag hade köpt begagnad. Butiken svarade inte på mejl så jag skrev till bugaboo istället,dom ville bara ha en kopia på kvittot som jag skickade.En morgon bara en vecka senare kom ett helt nytt chassi-snacka om bra service.

Iddah skrev 2008-07-31 21:17:36 följande:
    Jag har problem med min vagn och har inboxat här på familjeliv, mailat företaget, ringt och mailat till en mail jag fick när jag ringde. Inget händer. Kan jag maila direkt till bugaboo om felen ist?
  • Kajsan
    Bobbenn skrev 2008-07-31 21:25:15 följande:
    Är det ofta problem med buggor?
    Du skrev ju att Bugaboo var en dödsfälla och att man hade den för att hävda sig
    Nä,jag tror du skulle bli mer än nöjd med en
  • Iddah
    trullsa skrev 2008-07-31 21:30:07 följande:
    Maila bugaboo direkt istället. Jag fick problem med snappfästet på min bee som jag hade köpt begagnad. Butiken svarade inte på mejl så jag skrev till bugaboo istället,dom ville bara ha en kopia på kvittot som jag skickade.En morgon bara en vecka senare kom ett helt nytt chassi-snacka om bra service.
    Jaså så bra då Tack
    Då mailar jag dom omedel bums
  • Fröken Småland

Iddah: Ja, april var väl lite väl lång semester... Jag har faktiskt en reklamationsfråga själv. På semestern släppte sömmarna på min varukorg (Cameleon) trots att den var mycket blygsamt packad. Kardborrarna satt som berget, men tyget fransade sig och varukorgen sjönk ner i marken, såklart med skrapskador som följd *grrr*. Någon som råkat ut för detta och reklamerat med framgång?

• trullsa

Ja tyvärr på engelska. Jag är också hr dålig som helst men jag hittade ett lexikon på nätet och mannen fick "rätta" sen, så det gick bra.

• Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-07-31 21:39:29 följande:
    Ja tyvärr på engelska. Jag är också hr dålig som helst men jag hittade ett lexikon på nätet och mannen fick "rätta" sen, så det gick bra.
    Alla tips är av intresse (har inboxat dig oxå)
  • Kajsan
    mamma2003 skrev 2008-07-31 21:37:55 följande:
    Iddah: Ja, april var väl lite väl lång semester... Jag har faktiskt en reklamationsfråga själv. På semestern släppte sömmarna på min varukorg (Cameleon) trots att den var mycket blygsamt packad. Kardborrarna satt som berget, men tyget fransade sig och varukorgen sjönk ner i marken, såklart med skrapskador som följd *grrr*. Någon som råkat ut för detta och reklamerat med framgång?
    Hu, nä! Och jag har alltid packat mina varukorgar TUNGT.
    Hur mycket står det i manualen att den ska klara?
  • Augustibebi

mammsens - Sådär lutar min Gecko också numera (köpt 2006). Har du försökt reklamera den? Berätta gärna i så fall hur det går.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14