• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Natural

Läste på Bugaboss hemsida att alla med chassin från augusti 07 till maj 08 skulle få nya skruvar (popnitar).

Undrar dem som har vagnar från juni 07 som jag med snäppfästen, ska inte vi få? Eller gjorde dem hållbara handtag innan det och sedan ohållbara eller?

Min vagn är tillverkad juni 07, men tydligen så är mitt handtag okej då. Det var först i augusti som nåt gick fel i tillverkningen med snäppfästena.

Eller har ni någon förklaring till varför det inte innfattar alla buggor med snäppfästen (Cameleon)?

• Natural
    Bobbenn skrev 2008-07-31 19:11:27 följande:
    är 4900 för en cam 06 ett bra pris?
    Var det inte du som hade en tråd för ett tag sedan där du ikinte begrep hur man kunde köpa en Bugaboo? och som tyckte att den var så ful?

fast alla kan ju ändra sig
  • Natural
    modestyclara skrev 2008-07-31 19:24:46 följande:
    Jag tror bara det beror på att det ofta går fort i tråden och att vi är många som är här då och då och inte hinner läsa ikapp och om ingen som kan svara är inne precis när du ställer frågan så är det lätt att den försvinner. Man får puffa för sin egen fråga helt enkelt. Det får vi alla göra. Hoppas att du kommer tillbaka och att du inte tar illa upp om du inte får dina frågor besvarade på direkten i framtiden! Vi är många här som gärna svarar på frågor om vi kan
    Upplever det på samma sätt, så du är inte ensam.
  • Natural

Frågar igen

Någon som vet var man köper en OiOi Hobo billigast?

• Bobbenn
    Natural skrev 2008-07-31 19:32:29 följande:
    Var det inte du som hade en tråd för ett tag sedan där du ikinte begrep hur man kunde köpa en Bugaboo? och som tyckte att den var så ful?fast alla kan ju ändra sig
    Jag har inte haft nån sån råd Men att den är grymt ful har jag tyckt Tycker fortfarande utseendet är skumt
    Azaah mammas snäcka
  • modestyclara
    graze skrev 2008-07-30 21:47:32 följande:
    Har kollat på en BB i dag men bromsen kändes sådär ...är det inte lite läskigt att den inte tar riktigt . Har så jävla svårt att välja . En bb eller en teutonia fun , det är ju upp till 12 v. lev på BB nu. Så jag måste bestämma mig fort . min man tycker att BB känns så ranglig .
    Om bromsen inte tar är den bara att spänna. Ranglig ska den inte vara. Dock går handtaget att vippa lite -det ska det göra men kan kanske upplevas som rangligt av ovana BB-chaufförer.
  • Kajsan
    Achiniotis skrev 2008-07-31 18:14:41 följande:
    Skulle ni använda er av bugaboo bee till 6 v bebis???
    Ja absolut, med passande mjuklift!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14