• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    SchumiFerrari skrev 2008-08-01 07:26:32 följande:
    jag har en vagn köpt i butik och mitt handtag har snäppsfäste. Det glider. Med eller utan tyngd i. När jag var inne för 2 månader sedan så sa han i butiken att han inte varit med om det förut och inte hört om det. Han drog åt skruvarna så var det inte mer ner det. Men det glider fortfarande. Läste på Kidzshops sida om att de som har chassin tillverkade när mitt är som har skickat in garantibevis skulle få nya skruvar under de två första veckorna i juli. Fortfarande inga skruvar... Ska maila Bugaboo idag och fråga dem.
    Du ska inte ha nya skruvar, du ska ha nytt chassi!
  • Senap
    Natural skrev 2008-08-01 00:32:43 följande:
    Tack för svar, men jag har inte frågat något om pump, silikonspray och det
    Nej, det var ju svar på Caeruleus fråga som du svarade på. Trodde inte det var så svårt att förstå. Sorry.
    Natural skrev 2008-08-01 00:35:54 följande:
    Pumpen till hjulen, dem som har luftdäck som det var förr.Silikonspray på alla rörliga delar och vaselinet till alla kromdelar.
    Man ska inte ha silikonspray på alla rörliga delar. Huvudleden är självsmörjande och sk inte sprayas med silikon. Står särskilt i instruktionen som medföljer underhållskitet.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • graze

är det någon som har en bild på en röd bas ?

• WilliamNellyJamie
    graze skrev 2008-08-01 09:29:34 följande:
    är det någon som har en bild på en röd bas ?
    nej men såg en i går på barnvagns butiken på södermalm om du bor i närheten!!!
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Bobbenn

Verkar vara mkt problem med buggor Fundersam

Azaah mammas snäcka
  • graze

Det är så svårt att välja , anntingen en grå bas o en svart topp eller en röd bas med svart topp eller en hel röd , vad tror ni ???

• Lille Mammsen
    Bobbenn skrev 2008-08-01 09:35:39 följande:
    Verkar vara mkt problem med buggor
    Nja...inte mer en med andra större märken faktiskt!
  • Bobbenn
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 09:40:27 följande:
    Nja...inte mer en med andra större märken faktiskt!
    Har aldrig hört om problem med handtag, skruvar oc bromsar förut på EL tex. Vill verkligen ha en bugga. Vågar jag köpa begagnad? Kommer inte ha möjlighet att se vagnen Fundersam
    Azaah mammas snäcka
  • Caeruleus
    Shoegirl skrev 2008-08-01 09:16:13 följande:
    Man ska inte ha silikonspray på alla rörliga delar. Huvudleden är självsmörjande och sk inte sprayas med silikon. Står särskilt i instruktionen som medföljer underhållskitet.
    Jag har ju en Bee så då blir det ju lite annorlunda. Hoppas instruktionen till kitet går att ladda ner från hemsidan....ska kolla.
  • Caeruleus

..kan inte se från jobbet..måste vara något som saknas för Bugaboos sida ser konstig ut

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14