• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen

Blir bara mer o mer arg på min bugga....säkert så har väl bugaboo stängt/industri sem. me min vanliga otur...typ!

• Lille Mammsen
    Augustibebi skrev 2008-07-31 21:46:51 följande:
    mammsens - Sådär lutar min Gecko också numera (köpt 2006). Har du försökt reklamera den? Berätta gärna i så fall hur det går.
    Min är köpt i juni i ÅR!!!
  • trullsa

Mammsen: har inboxat dej. Är det lutningen som är fel? Hade problem med lutningen på min gecko också, men det vart bättre med sittdelen.

• Iddah

Så nu har jag mailat
    Hoppas dom förstod min svengelska bara

• jel73

Puffar min fråga från tidigare, om det är någon som loggat på senare och eventuellt har hört något om saken.

Hej,

Jag har en fråga till alla er kunniga Bugabooägare.
    (Jag har letat lite i tråden men inte hittat något skrivet om det.)

Jag läste på Bugaboos hemsida att man ska byta skruvar på chassit, uppe vid handtaget, om man har ett chassi som är tillverkat mellan augusti 2007 och maj 2008.

Är det någon som har gjort detta eller vet om det verkligen behövs??

• Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-07-31 21:49:29 följande:
    Mammsen: har inboxat dej. Är det lutningen som är fel? Hade problem med lutningen på min gecko också, men det vart bättre med sittdelen.
    Vet men kommer & vill rulla liggdelen ett tag till....vill ej göra detta mer nu pga denna jätte lutning! Tror inte det ska va så & vill nog få det fixat endå...kanske jag e lite petig??
  • Natural
    Bobbenn skrev 2008-07-31 21:12:58 följande:
    Men det handlade väl om pengar och inte just bugABOO ELLER HUR? sKULLE FORTFARANDE ALDRIG TäKA MIG ATT KÖPA FÖR 8-9000fATTAR INTE VART NI ens hittar dom pengarna. (caps) men en begagnad bugga ska jag ha. Men då säljer jag min vagn så det går ungefär jämt upp
    Antingen så spar man eller så har man bra inkomst.

Men en Emmaljunga kostar ju runt 6000 kr ny och så en ny sittvagn efter kanske 1-2 år på 2000 kr då är man uppe i 8000 kr och det får man ju en NY Bugaboo Cameleon för på Babytrader.

Sedan är ju andrahandsvärdet grymt bra på Bugaboo och inget vidare på pansarvagnar som Brio, Emmaljunga osv.
  • ann0rlunda

Nu har jag bestämt mig. en bugaboo bee ska inhandlas snarast!!

• Natural

Nån som kan svara på mina inlägg som jag skrivit under dagen? Bla var man kan hitta billigaste OiOi hobo väskor?
    Hur det kommer sig att skruvarna på snappfästena bara byts ut på chassin från aug 07 till maj 08 och inte på dem chassin som tillverkades i juni och juli förra året. Hur kan det komma sig att dem chassina är felfria och sedan är dem från aug förra året till i maj felaktiga? Verkar konstigt att dem bara reserverar sig för 1 år tillbaks och inte från det det nya chassit började tillverkas.

• Caeruleus

Natural - tyvärr kan jag inte hjälpa dig med någon av dina frågor

Puffar för min fråga....är det värt att köpa Bugaboos egna servicekit?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14