• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap

30 grader, lite tvättmedel, inget sköljmedel Ta ur patta och skumgummi ur sittdelen och plattan ur varukorgen
    Jag torkar av ramen med våt trasa med diskmedel - vilket tips va?

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Lille Mammsen

**GRRRR** Har fotat min Lutande Gecko,tycker faktiskt att detta syns på bild....dvs att jag EJ är överdrivet petig!! Tror det funka att se dessa bilder på min sida...eller hur man nu säger Åhhh va jag vill att TJH skall ha fått svar från Bugaboo,när kommer hon hem????

• Caeruleus

Toppen Soojuicy, det där såg ju inte såå trångt ut. Hur lång är din kille? Trivs han bra i Been?

• Caeruleus
    Lille Mammsen skrev 2008-07-31 14:49:02 följande:
    **GRRRR** Har fotat min Lutande Gecko,tycker faktiskt att detta syns på bild....dvs att jag EJ är överdrivet petig!! Tror det funka att se dessa bilder på min sida...eller hur man nu säger Åhhh va jag vill att TJH skall ha fått svar från Bugaboo,när kommer hon hem????
    Om du menar att huvudändan lutar neråt så tycker jag det syns väldigt tydligt!!!
  • oOrosamarängerOo
    Caeruleus skrev 2008-07-31 14:58:42 följande:
    Toppen Soojuicy, det där såg ju inte såå trångt ut. Hur lång är din kille? Trivs han bra i Been?
    Hmmm, han va 96cm på 3-års kontrollen i våras, så strax där över. Jodå, han trivs bra i been, tycker det finns bra om plats där¨. Först satt han helt värdelöst tills jag fattade att man måste vända sittdelen för att fotstödet sitter på det hållet
  • Lille Mammsen
    Caeruleus skrev 2008-07-31 15:08:39 följande:
    Om du menar att huvudändan lutar neråt så tycker jag det syns väldigt tydligt!!!
    Japp!! Testat att sätta på liggdelen igen + provat med en annan ram oxå=blev lika illa,så det är chassit som är defekt! Inge bra att ha så mycket lutning pga allt blod rinner till huvudet!
  • oOrosamarängerOo
    Lille Mammsen skrev 2008-07-31 15:14:15 följande:
    Japp!! Testat att sätta på liggdelen igen + provat med en annan ram oxå=blev lika illa,så det är chassit som är defekt! Inge bra att ha så mycket lutning pga allt blod rinner till huvudet!
    Har du testat att justera karborrebanden då? och är det fortfarande lutning med bebis i den?
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-07-31 15:16:33 följande:
    Har du testat att justera karborrebanden då? och är det fortfarande lutning med bebis i den?
    Japp,fick tipset här i tråden att göra detta! Gjorde detta med 2 olika ramar oxå. Kollat extra på liggdelen om det skulle varit denna som va defekt,men inte vad jag såg.
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2008-07-31 14:49:02 följande:
    Shit den lutar ju jättemycket! Det där måste du få reklamerat! Tror TJH skulle vara borta en vecka, så hon kanske kommer hem på söndag... är dock inte säker...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14