• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-07-31 16:14:38 följande:
    varför har du inte mailat buggaboo direkt själv? de är ju supersnabba på att svara ;)
    Hur då?
  • Lille Mammsen
    Liinda83 skrev 2008-07-31 18:49:53 följande:
    Min siliconspray är slut. Var kan man köpa ny?har ni köpt någon speciell sort???
    Finns på mackar och större varuhus o typ biltema mfl Biltema=super billigt!!
  • Bobbenn
    är 4900 för en cam 06 ett bra pris?
    Azaah mammas snäcka
  • modestyclara

sara w skrev 2008-07-31 19:04:55 följande:

snälla jag behöver hjäääälpantingen är det något fel, eller så är jag helt pantad hahajag har precis varit och hämtat min nya bugga och när jag har satt på alla hjul och ska fälla ut chassit så att dom små hjulen separeras från dom stora, så att vagnen står på fyra hjul. detta gör man med hjälp av foten enligt dvd och instruktionsbok, men mina hjul rubbar sig inte, axeln går inte att föra fram. vad gör jag för fel?
    på ena axeln finns små plasthakar som hakar i den andra axeln när chassit är ihopfällt så man får ta i en del för att få isär hjulaxlarna. Ställ dig bakom axeln med de stora hjulen och tryck (sparka) framåt med foten på axeln med de små hjulen
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-07-31 16:14:38 följande:
    varför har du inte mailat buggaboo direkt själv? de är ju supersnabba på att svara ;)
    PS Tänkte på dig idag ;0) Är du hemma? skulle inte du oxå till Öland?? Om du e hemma så skulle din hjälp va MYCKET önskvärd *Smöööör*
  • Lille Mammsen
    Bobbenn skrev 2008-07-31 19:11:27 följande:
    är 4900 för en cam 06 ett bra pris?
    Låter som ett MYCKET bra pris...tycker jag iallafall! Färg? tillbehör?
  • modestyclara
    AIE skrev 2008-07-31 13:59:44 följande:
    Hej!Jag måste ställa en fråga. Hoppas inte ni uppfattar mig som tyken för det är inte meningen.Men jag har flera ggr ställt frågor här eftersom jag verkligen velat ha svar på dem men ALDRIG fått ett svar av någon.Beror det på att jag inte "hänger" här regelbundet som er andra eller är det bara för att ingen vet svaret?Tycker det är lite tråkigt att bemötas på det här sättet, medvetet eller inte, då jag faktiskt är en stolt o nöjd ägare till en cam o gärna skulle skriva i denna tråden oftare.Men med en liten nyfödd o en 5 åring så räcker min tid inte alltid till..Som sagt var, detta är inget påhopp, bara en fundering.
    Jag tror bara det beror på att det ofta går fort i tråden och att vi är många som är här då och då och inte hinner läsa ikapp och om ingen som kan svara är inne precis när du ställer frågan så är det lätt att den försvinner. Man får puffa för sin egen fråga helt enkelt. Det får vi alla göra. Hoppas att du kommer tillbaka och att du inte tar illa upp om du inte får dina frågor besvarade på direkten i framtiden! Vi är många här som gärna svarar på frågor om vi kan
  • Devins Rockmamma
    Svar på #5023
    modestyclara skrev 2008-07-31 19:18:44 följande:
    sara w skrev 2008-07-31 19:04:55 följande:
    på ena axeln finns små plasthakar som hakar i den andra axeln när chassit är ihopfällt så man får ta i en del för att få isär hjulaxlarna. Ställ dig bakom axeln med de stora hjulen och tryck (sparka) framåt med foten på axeln med de små hjulen
    haha ååh herregud vad man fick ta i, men fasiken det funkade heeelt underbart, låg precis och grina på golvet och frågade hur jag skulle kunna ta hand om ett barn själv när jag inte ens kan fälla ut barnvagnen haha

tack så jätte mycket modestyclara
  • modestyclara

När vi var på semester så såg min man (som krävde ett löfte om att vi inte skulle köpa fler barnvagnar någonsin innan han bestämde sig för ett tredje barn) en bee och började fundera på om vi inte behövde en sån. Tyvärr tyckte han att vi skulle sälja en av de andra buggorna då...kan ju han glömma tyckte jag

• modestyclara

sara w skrev 2008-07-31 19:26:25 följande:

Svar på #5023
    haha ååh herregud vad man fick ta i, men fasiken det funkade heeelt underbart, låg precis och grina på golvet och frågade hur jag skulle kunna ta hand om ett barn själv när jag inte ens kan fälla ut barnvagnen haha tack så jätte mycket modestyclara
    Åh stackare! Låter som lite hormoner i omplopp
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14